Lenny Kravitz wyznacza nowe trendy razem z marką Ray-Ban! Odwiedź pop-up w Answear Concept Store i dowiedz się więcej
O tej współpracy mówią niemal wszyscy ze świata mody i rozrywki. Kolaboracja Ray-Ban x Lenny Kravitz to ukłon w kierunku technologii oraz dobrego stylu. Nic dziwnego, że fani nieśmiertelnych brzmień i ponadczasowych projektów nie wyobrażają już sobie festiwalowych stylówek bez okularów tej kultowej marki. Z myślą o jej wszystkich miłośnikach w Warszawie (na dwa tygodnie!) otwiera się wyjątkowa przestrzeń – pop-up w Answear Concept Store.
- Answear
W tym artykule:
- Ray-Ban w duecie z ponadczasowym stylem Lenny’ego Kravitza
- Ray-Ban pop-up w Answear Concept Store: miejsce pełne niepodzianek
Ray-Ban w duecie z ponadczasowym stylem Lenny’ego Kravitza
Lenny Kravitz to rockowy artysta, którego chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Piosenkarz został ostatnio twarzą kolekcji „Reverse” marki Ray-Ban. Miłośnicy jakościowej muzyki i nieprzemijającego stylu (łącznie z nami!) są zachwyceni efektami kolaboracji tej cenionej marki i amerykańskiego muzyka. Przyznajemy, że totalnie nad tym nie panujemy – od kilku godzin nucimy pod nosem „Fly Away"!
Owocem współpracy Lenny’ego Kravitza i Ray-Ban są cztery ponadczasowe projekty w stylu charakterystycznym dla tej marki. Tym razem zdecydowano się jednak zaprezentować modele Ray-Ban w nieco unowocześnionych wersjach. Wszelkie modyfikacje miały na celu m.in. zapewnienie niesamowitych wrażeń wizualnych ich właścicielom. Wszystko to za sprawą odwróconej soczewki podążającej za naturalną krzywizną kości policzkowych. Zapewnia ona uniwersalne dopasowanie do kształtu twarzy. How cool is that?
Kolekcja „Reverse” cechuje się też czymś znacznie więcej niż tylko genialnym designem. To właśnie tutaj ponadczasowy styl tworzy duet z biomateriałami – soczewki i oprawki tego modelu wykonano bowiem z surowców pochodzenia naturalnego.
Ray-Ban pop-up w Answear Concept Store: miejsce pełne niepodzianek
Lato, czyli czas festiwalowych szaleństw, trwa w najlepsze! Jeśli są tutaj fani twórczości Lenny’ego Kravitza (a nie mamy wątpliwości, że tak jest), spieszymy z ważnym przypomnieniem. Już wkrótce, pod koniec lipca 2024 roku, będzie można posłuchać tego wyjątkowego artysty na żywo. Kawałki z jego najnowszego albumu „Electric Blue Lights” umilą bowiem czas miłośnikom twórczości Kravitza na koncertach w Krakowie (21 lipca) i w Łodzi (dwa dni później).
Na tym jednak nie koniec dobrych wieści. Tuż po koncertach, od 26 lipca, w Answear Concept Store w Fabryce Norblina w Warszawie (na drugim piętrze), otworzy się wyjątkowa przestrzeń Ray-Ban pop-up, która będzie działać przez dwa tygodnie. W dniach 26-27 lipca w strefie Ray-Ban na wszystkich odwiedzających będą czekać rozmaite atrakcje.
Nie wiesz, jak prawidłowo dopasować okulary do kształtu twojej twarzy? To doskonała okazja, żeby ekspert marki Ray-Ban rozwiał twoje wątpliwości. W przestrzeni Ray-Ban pop-up możesz również udać się do strefy foto, którą przygotowano specjalnie w ramach tego projektu. To wszystko oczywiście przy wspaniałych dźwiękach muzyki Lenny’ego Kravitza - a jakżeby inaczej!
Odwiedzający Ray-Ban pop-up w Answear Concept Store (200 pierwszych gości) otrzymają torby od Ray Ban z możliwością personalizacji w punkcie Krawiec.
Gotowi na solidną dawkę porządnych brzmień i dobrego stylu?
Materiał prasowy marki Answear.