Lacoste żegna się z krokodylem. Wiemy, jak będzie wyglądać nowe logo marki!
Jak zmieni się kultowe logo marki?

- Joanna Twaróg
Chyba wszyscy dobrze znamy małego krokodylka, który od wielu lat pełni zaszczytną funkcję logo na produktach Lacoste. Teraz ustąpi on miejsca dziesięciu innym zwierzętom, a dokładniej: dziesięciu zagrożonym gatunkom. Nie martwcie się, krokodyl nie odchodzi na zawsze. Po prostu tak wygląda nowa kampania Lacoste, która postanowiła zawalczyć o stworzenia w niebezpieczeństwie wyginięcia.
W limitowanej edycji, będącej efektem współpracy francuskiego oddziału Lacoste z organizacją Save Our Species, pojawiło się dokładnie 1775 białych koszulek polo. Skąd taka liczba? Otóż, odpowiada ona liczbie zagrożonych zwierząt, np. powstało 40 egzemplarzy z birmańskim żółwiem Batagur, bo dosłownie tylko tyle osobników tego gatunku pozostało jeszcze na świecie. Poza nim, na koszulkach pojawił się także morświn kalifornijski, tygrys sumatrzański, nosorożec jawajski i sześć innych mini zwierzątek.
ZOBACZ TAKŻE: Sprawdź, ile zarabiałabyś jako mężczyzna >>>
Koszt jednej takiej koszulki to 150 euro, czyli mniej więcej 600 złotych. Cena t-shirtów nie zniechęciła jednak miłośników mody i sprzymierzeńców Matki Natury, ponieważ rozeszły się od razu po premierze kolekcji.