Kontrowersyjna kampania Eckhaus Latta wiosna-lato 2017
Seks pozostaje nadal tematem, który przyciąga uwagę odbiorców. Marka Exkhaus Latta w swojej wiosenno letniej kampanii skorzystała z tego sprawdzonego sposobu.
W dzisiejszych czasach coraz trudniej znaleźć temat, który choćby w najmniejszy sposób zszokuje nasze społeczeństwo. W natłoku kontrowersji i szokujących wiadomości, seks nadal pozostaje sprawdzonym sposobem na dotarcie do większego grona odbiorców. Idealnym tego przykładem jest najnowsza kampania marki Eckhaus Latta na sezon wiosna-lato 2017.
Amerykańska firma odzieżowa znana jest ze swoich uniseksowych projektów i kontrowersyjnego sposobu przedstawiania ich. Jednak tym razem marka przeszła sama siebie. Do współpracy przy najnowszej kampanii zaproszono utalentowaną artystkę Heji Shin, której prace w znaczącym stopniu nawiązują do ludzkiej seksualności. Według krytyków fotografii, artystka pochodząca z Seulu od zawsze miała talent do zmieniania prostych rzeczy w oszałamiające. Jej najgłośniejszym do tej pory projektem był album zdjęć służący jako książka do edukacji seksualnej.
Zdjęcia z kampanii Eckhaus Latta przedstawiają różne pary, heteroseksualne lub homoseksualne uprawiające seks w najnowszych projektach amerykańskiej marki. Pary ustawione zostały w najróżniejszych seksualnych pozycjach, co sprawia że zdjęcia są bardzo odważne i pomimo specjalnie zamazanych intymnych części ciała modeli i modelek, nie pozostawiają wiele dla wyobraźni.
Co myślicie o najnowszej kampanii Eckhaus Latta?
1 z 7
Kontrowersyjna kampania Eckhaus Latta wiosna-lato 2017
2 z 7
Kontrowersyjna kampania Eckhaus Latta wiosna-lato 2017
3 z 7
Kontrowersyjna kampania Eckhaus Latta wiosna-lato 2017
4 z 7
Kontrowersyjna kampania Eckhaus Latta wiosna-lato 2017
5 z 7
Kontrowersyjna kampania Eckhaus Latta wiosna-lato 2017
6 z 7
Kontrowersyjna kampania Eckhaus Latta wiosna-lato 2017
7 z 7
Kontrowersyjna kampania Eckhaus Latta wiosna-lato 2017