Reklama

W dzisiejszych czasach coraz trudniej znaleźć temat, który choćby w najmniejszy sposób zszokuje nasze społeczeństwo. W natłoku kontrowersji i szokujących wiadomości, seks nadal pozostaje sprawdzonym sposobem na dotarcie do większego grona odbiorców. Idealnym tego przykładem jest najnowsza kampania marki Eckhaus Latta na sezon wiosna-lato 2017.

Reklama

Amerykańska firma odzieżowa znana jest ze swoich uniseksowych projektów i kontrowersyjnego sposobu przedstawiania ich. Jednak tym razem marka przeszła sama siebie. Do współpracy przy najnowszej kampanii zaproszono utalentowaną artystkę Heji Shin, której prace w znaczącym stopniu nawiązują do ludzkiej seksualności. Według krytyków fotografii, artystka pochodząca z Seulu od zawsze miała talent do zmieniania prostych rzeczy w oszałamiające. Jej najgłośniejszym do tej pory projektem był album zdjęć służący jako książka do edukacji seksualnej.

Zdjęcia z kampanii Eckhaus Latta przedstawiają różne pary, heteroseksualne lub homoseksualne uprawiające seks w najnowszych projektach amerykańskiej marki. Pary ustawione zostały w najróżniejszych seksualnych pozycjach, co sprawia że zdjęcia są bardzo odważne i pomimo specjalnie zamazanych intymnych części ciała modeli i modelek, nie pozostawiają wiele dla wyobraźni.

Co myślicie o najnowszej kampanii Eckhaus Latta?

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama