Kolekcja "Guilty Pleasure" marki Emente
Kampania Emente na sezon jesień-zima 2016 inspirowana jest erotykami „Delta Venus” amerykańskiej pisarki Anaïs Nin. Jest bardzo sensualna, kobieca, kontrastowa - przecież każda kobieta ma wiele twarzy.
Wszystkie projekty marki Emente zostały stworzone i uszyte w Polsce z najwyższej jakości materiałów zgodnie z filozofią fair trade. Lekkie, włoskie jedwabie w kwieciste wzory zostały połączone z królewskimi aksamitami sprowadzonymi prosto z Francji i Włoch. Ogromną inspiracją dla marki był trend "winter garden", w którym głównym motywem są mroczne, melancholijne motywy kwiatowe.
Projektantki są świadome, że kobieta Emente ma różne oblicza, dlatego w tym sezonie mamy do wyboru różnorodne projekty. Seksowne i kobiece sukienki, idealnie skrojone garnitury, długie wełniane płaszcze i ogromne futra w soczystych kolorach.
Młody i utalentowany fotograf Krzysztof Adamek, przed którego obiektywem pozowały top modelki Anja Rubik i Zuzanna Bijoch, na zdjęciach idealnie uchwycił klimat całej kolekcji. Fotografie nawiązują do ducha Paryża z lat 20., który był romantycznym tłem większości erotyków Anaïs Nin (amerykańska pisarka miała korzenie duńsko-francuskie, stąd ta fascynacja stolicą Francji). Za wszystkie stylizacje odpowiada zdolna Magda Jagnicka, która w swoim portfolio ma kampanie dla takich marek jak Taranko, Gino Rossi i Reserved.
Oficjalna premiera kampanii połączona była z otwarciem showroomu marki na Koszykowej 1 w Warszawie. My zakochaliśmy się w tych kwiecistych płaszczach więc na pewno się tam pojawimy. Idziecie z nami?
1 z 11
Emente jesień/zima 206
2 z 11
Emente jesień/zima 206
3 z 11
Emente jesień/zima 206
4 z 11
Emente jesień/zima 206
5 z 11
Emente jesień/zima 206
6 z 11
Emente jesień/zima 206
7 z 11
Emente jesień/zima 206
8 z 11
Emente jesień/zima 206
9 z 11
Emente jesień/zima 206
10 z 11
Emente jesień/zima 206
11 z 11
Emente jesień/zima 206