Kodeks dziewczyn i siostrzeństwo tematem najnowszej odsłony lokalnej kampanii PUMA SHE MOVES US
PUMA powraca z kontynuacją SHE MOVES US - inicjatywy, która ma na celu budowanie w kobietach poczucia siły i pewności siebie. Najnowsza odsłona opowiada o istocie bycia siostrą, czyli osobą, która wspiera, jest towarzyszem przygód, inspiruje, troszczy się. Marka przedstawia to za pomocą video manifestu z udziałem prawdziwych sióstr oraz Joanny Jędrzejczyk.
- Promocja
Nowa kampania SHE MOVES US mówi o kodeksie sióstr, przedstawionym za pośrednictwem historii nastoletnich dziewczynek - Poli i Mili, które w swoich codziennych czynnościach starają się być jak ich największa idolka, Joanna Jędrzejczyk. To właśnie jej troska o innych, pozytywne nastawienie do życia i wola walki inspirują główne bohaterki. Obserwujemy, jak wspólnie stawiają czoła wyzwaniom dnia codziennego. Za pomocą prostych gestów - jazda na rowerze bez trzymanki, dzielenie się kanapką - pokazują one odwagę, wzajemne wsparcie oraz to, co oznacza bycie tuż obok, bycie siostrą.
Poprzez pryzmat relacji dziewczynek, spot podkreśla istotę niewielkich czynów, które napędzane są troską i siostrzanym uczuciem oraz pomaga dostrzec je w naszym życiu codziennym. Narratorką, a zarazem obserwatorką historii jest Joanna Jędrzejczyk. Wartości przekazane w video za pośrednictwem sytuacji z życia codziennego sióstr odzwierciedlają to, czym kieruje się w życiu ambasadorka PUMA: odwagę, troskę o innych, empatię. Materiał dostępny jest do obejrzenia tutaj.
SHE MOVES US to długoterminowa globalna platforma marki PUMA, która ma na celu umacniać w kobietach solidarność oraz pewność siebie. Za pośrednictwem swoich ambasadorek, m.in.: Dua Lipy, Cary Delevingne czy Winnie Harlow, marka opowiada historię inspirujących kobiet z całego świata.