Khloe Kardashian zaprojektowała własną linię jeansów
Gwiazda kilka miesięcy temu zapowiedziała swoją debiutancką kolekcję jeansów. Dzisiaj poznaliśmy szczegóły jej najnowszych projektów!
Akcja promocyjna zaczęła się w maju. Khloe Kardashian poprosiła swoich followersów aby razem z nią wypromowali jej najnowszy projekt "The GA Project". W jaki sposób? Chodziło o zebranie jak najbardziej zróżnicowanej grupy kobiet, która wystąpiłaby w kampanii promującej jej najnowszą kolekcję dżinsów.
Po kilku miesiącach, efekty ich wspólnej pracy zostały zaprezentowane. Głównym hasłem firmy jest "perfekcyjne dopasowanie". Celebrytka, uważa że nie ma w ofercie, jeansów które pasowałyby do każdej kobiecej sylwetki, a po zakupie nie wymagałyby dodatkowych poprawek. Podobne kampanie dzieją się także u większych marek modowych - Wrangler opublikował niedawno film o walce ze stereotypami dotyczącymi kobiet, który powstał przy okazji premiery linii Body Bespoke.
Khloe na swoim Instagramie napisała, że ta kampania ma pomóc kobietom w zaakceptowaniu swojego ciała. Dokładnie, jest to kolejna marka, która stara się walczyć o zróżnicowanie w świecie mody pokazując, że dostęp do niego powinny mieć kobiety o różnych kształtach. Dlatego "Good American", bo tak brzmi pełna nazwa marki, oferuje trzy rodzaje dżinsowych spodni. "Good Legs" czyli spodnie skinny fit, "Good Cut" spodnie typu boyfriend i "Good Waist" jeansy z wysokim stanem.
Aby pokreślić znaczenie swojej misji, Khloe dotrzymała słowa i do kampanii promocyjnej zaprosiła kobiety różniące się od siebie sylwetkami, tak zwany #goodsquad. Na zdjęciach możemy zobaczyć modelki, Jordyn Woods, Gabi Gregg, Nadia Aboulhosn, Minahil Ayazm, oraz Malika i Khadijah Haqq. Jak Wam się podobają jeansy zaprojektowane przez jedną z Kardashianek?
1 z 10
Good American
2 z 10
Good American
3 z 10
Good American
4 z 10
Good American
5 z 10
Good American
6 z 10
Good American
7 z 10
Good American
8 z 10
Good American
9 z 10
Good American
10 z 10
Good American