Reklama

W tym artykule:

  1. Katarzyna Zillmann – inspiracja młodego pokolenia
  2. Najnowsza kampania marki PUMA z udziałem Kasi Zillmann: „Normalność to nie bycie jak reszta”
Reklama

Znana sportsmenka, Kasia Zillmann, jakiś czas temu wzięła udział w najnowszej kampanii PUMY. Udało nam się obserwować kulisy tej owocnej kooperacji. Przedstawiamy backstage sesji zdjęciowej oraz film z udziałem sportsmenki. To właśnie w nim padają znamienne słowa „Bo nie wszystko w życiu jest takie oczywiste". Podobnie jak, bez wątpienia, nieoczywiste i wyjątkowe są efekty tej współpracy. To nie mogło się nie udać: jest wyraziście, kolorowo i odważnie. Zresztą, sami zobaczcie.

Katarzyna Zillmann – inspiracja młodego pokolenia

Z całą pewnością jest wiele powodów, dla których to właśnie Katarzyna Zillmann została ambasadorką marki Puma. Mimo młodego wieku, Kasia może pochwalić się licznymi osiągnięciami sportowymi. W 2018 roku uzyskała tytuł mistrzyni Europy i świata w czwórce podwójnej. W ubiegłym roku została również wicemistrzynią olimpijską.

Nowa ambasadorka PUMY to ogromna inspiracja dla wielu osób – jej wola walki, silny charakter, nieustępliwość oraz umiejętność pracy w zespole sprawiają, że wioślarka stawia czoła wszystkim wyzwaniom pozycji szlakowej. Na pytanie redaktorki Glamour.pl o definicję sukcesu sportsmenki, bez zawahania odpowiada, że: „Bycie szczęśliwym to sukces sam w sobie”. A jaka jest jej największa, życiowa wygrana?

To, co się dzieje teraz. Osiągnęłam jeden ze swoich największych, życiowych celów. Wykorzystuję to, robiąc fajne rzeczy. Oczywiście nie jestem jeszcze spełniona w 100% (apetyt rośnie w miarę jedzenia), ale w tym momencie mogę uznać, że jestem szczęśliwa - przyznaje sportsmenka.

Najnowsza kampania marki PUMA z udziałem Kasi Zillmann: „Normalność to nie bycie jak reszta”

Najnowsza kampania PUMY opowiada o najistotniejszych wartościach - zarówno dla Kasi, jak i marki. Miłość, bycie wiernym swoim przekonaniom, a także wytrwałe dążenie do wyznaczonego celu - oto kwestie, które zostały szczególnie zaakcentowane podczas tej współpracy.

Rozpoczęcie współpracy z marką PUMA to dla mnie ogromna radość. Od początku czułam, że przyświecają nam te same wartości, dlatego wierzę, że nasza pierwsza, wspólna kampania to początek czegoś ekscytującego – przyznaje Kasia Zillmann.

A czym dla Kasi jest wygrana? „Zwycięstwo to nie tylko złoto. Zwycięstwo to nie tylko medale” – te ważne słowa wioślarki padają w najnowszym filmie promocyjnym PUMY. Zarówno w sferze zawodowej, jak i prywatnej, sportsmenka gra i żyje według własnych zasad. Świadomie i odważnie kroczy pod prąd w sytuacjach, które tego wymagają. Srebrna medalistka Igrzysk Olimpijskich w Tokio nie chodzi na kompromisy także w życiu prywatnym.

Pamiętajmy, że wioślarstwo to nie kajakarstwo, a płynięcie w tył nie zawsze jest równoznaczne z cofaniem się. Nic dziwnego, że marka PUMA, która niejednokrotnie stawiała w przeszłości na wyraziste i oryginalne projekty, identyfikuje się z przyświecającymi wioślarce ideałami - bo „normalność to nie bycie jak reszta”. Zdecydowanie cenimy sobie taką definicję normalności.

Reklama

PUMA od wielu już lat angażuje się w ekscytujące współprace i przenosi sport do kultury oraz mody ulicznej. Cieszymy się na wieść o tym niesamowitym duecie i czekamy na więcej zapierających dech w piersiach, inspirujących efektów tej kooperacji.

Reklama
Reklama
Reklama