Kampania Zuo Corp +
Kultowy brand Zuo Corp + powraca w wielkim stylu. Nowa kampania marki to kolejny dowód na to, że a) moda nie ma płci, b) sezony to przeszłość, c) polskie modowe brandy niczym nie ustępują zagranicznym domom mody.
Moda zwalnia tempo, ale nabiera mocy. Światowe domy mody podejmują decyzje o połączeniu damskich oraz męskich kolekcji podejmują trudne decyzje o redukcji ilości kolekcji wypuszczanych rocznie. Jak się okazuje, te działania nie tylko wpływają pozytywnie na wizerunek marek, sprzyjają rozwojowi technologii i pozwalają na pielęgnowanie rzemiosła. Projektanci walcząc z szybką modą i wygrywają czas, konieczny do realizacji ich unikalnej wizji.
Za tymi światowymi tendencjami instynktownie poszedł duet ZUO CORP +. Choć na nową kolekcję i wizerunkową kampanię marki Bartek Michalec i Łukasz Laskowski kazali długo czekać, było warto. Przez ostatnie sezony pracowali nad kapsułowymi kolekcjami i projektami made to measure, ale to właśnie nowa streetwear'owa kolekcja pełna uniseksowych fasonów ma wielkie szanse stać się prawdziwym hitem.
Co kryje się w kolekcji? Uliczne klasyki w najlepszym wydaniu. Od denimowych ramonesek z pikowanymi detalami przez koszulowe sukienki w stylu amiszki z bawełnianymi troczkami a'la spagetti. Te fasony tworzą spójny look z oversiz'eowymi T-shirtami i bluzami z kapturem to-die-for. Grunge'owy klimat wprowadzają siatkowe sukienki, patchworkowe skórzane płaszcze i metaliczne spodnie z suwakami na kolanach. Idealnie łączą się z klasykami o przetworzonej formie: geometrycznymi koszulami z trapezowym rękawem, dzianinowymi golfami i cygaretkami z wysokim stanem. A to wszystko w wersji black&white, uszyte w Polsce z najwyższej jakości tkanin sprowadzanych z Japonii i Włoch.
Autorem zdjęć do kampanii wizerunkowej pod hasłem "Żyj jak chcesz" jest Adam Pluciński - jeden z najlepszych polskich fotografów mody. Bohaterami sesji zdjęciowej zostali wieloletni przyjaciele i znajomi marki oraz modelki z czołowych polskich agencji i przed wszystkim barwne postaci wymykające się przyjętym normom - zróżnicowane pod względem wieku, poglądów, płci i orientacji seksualnej. Wśród nich: aktorka i muza duetu ZUO CORP + Orina Krajewska, gwiazda kontrowersyjnego filmu kinowego "Modelka" Charlotte Tomaszewska.
Ubrania z kolekcji są już dostępne w sprzedaży. Z bliska możesz je zobaczyć w warszawskim butiku marki na Chmielnej 21 w Warszawie.
WSZYSTKIE ZDJĘCIA Z KAMPANII ZNAJDZIESZ W NASZEJ GALERII
Zdjęcia: Adam Pluciński / Move + Art Direction: Bartek Michalec - +Stylizacja: Bartek Michalec i Jaoda Gierałtowska + Fryzury: Gor Duryan / Division Art + Makijaż: Julita Jaskóka i Agata Kalbarczyk + Casting: Łukasz Laskowski i Bartek Michalec + Retusz: Jarek Nasiłowski + Layout: Joanna Skiba / Mandag + Idenity Design: MAMASTUDIO
Modele: Charlotte / Gaga, Maria / Gaga, Angel /Gaga, Robert / Model Plus, Iwan / Model Plus, Kinga / Rebel, Kasia / Rebel, Milena / Rebel, Maciek Zielinsk / Rebel, Robert / Rebel, Karolina / Division, Agata / Division, Inez / More, Jacek Górecki, Mateusz Rychlinski, Sandra Kraszewska, Zespół Splendor, Orina Krajewska, Marcin Grabowski
Produkcja: ZUO CORP.
Podziękowania dla studiów: Pin-Up i Day Light, za pomoc w zrealizowaniu sesji.
1 z 35
21_02_2016_A.Plucinski_Zuo28464_crop_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
2 z 35
21_02_2016_A.Plucinski_Zuo29518_crop_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
3 z 35
21_02_2016_A.Plucinski_Zuo30151_crop_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
4 z 35
21_02_2016_A.Plucinski_Zuo29980_crop_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
5 z 35
21_02_2016_A.Plucinski_Zuo30286_crop_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
6 z 35
21_02_2016_A.Plucinski_Zuo30056_crop_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
7 z 35
21_02_2016_A.Plucinski_Zuo30431_crop_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
8 z 35
21_02_2016_A.Plucinski_Zuo30427_crop_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
9 z 35
21_02_2016_A.Plucinski_Zuo31307_crop_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
10 z 35
21_02_2016_A.Plucinski_Zuo32052_crop_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
11 z 35
21_02_2016_A.Plucinski_Zuo31461_crop_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
12 z 35
150902_ZuoCorp_0153_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
13 z 35
21_02_2016_A.Plucinski_Zuo30768_crop_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
14 z 35
150902_ZuoCorp_0877_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
15 z 35
150902_ZuoCorp_0354_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
16 z 35
150902_ZuoCorp_1247_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
17 z 35
21_02_2016_A.Plucinski_Zuo31844_crop_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
18 z 35
150902_ZuoCorp_1193_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
19 z 35
150902_ZuoCorp_2189_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
20 z 35
150902_ZuoCorp_2016_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
21 z 35
150902_ZuoCorp_1118_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
22 z 35
150902_ZuoCorp_1716_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
23 z 35
150902_ZuoCorp_2490_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
24 z 35
150902_ZuoCorp_2211_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
25 z 35
150902_ZuoCorp_2546_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
26 z 35
150902_ZuoCorp_2836_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
27 z 35
150902_ZuoCorp_2671_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
28 z 35
150902_ZuoCorp_3290_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
29 z 35
150902_ZuoCorp_3092_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
30 z 35
150902_ZuoCorp_3236_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
31 z 35
150902_ZuoCorp_2896_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
32 z 35
150902_ZuoCorp_3598_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
33 z 35
150902_ZuoCorp_3464_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
34 z 35
150902_ZuoCorp_3404_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe
35 z 35
150902_ZuoCorp_3666_logo
Kampania Zuo Corp +, fot. Adam Pluciński / materiały prasowe