Reklama

Moda zwalnia tempo, ale nabiera mocy. Światowe domy mody podejmują decyzje o połączeniu damskich oraz męskich kolekcji podejmują trudne decyzje o redukcji ilości kolekcji wypuszczanych rocznie. Jak się okazuje, te działania nie tylko wpływają pozytywnie na wizerunek marek, sprzyjają rozwojowi technologii i pozwalają na pielęgnowanie rzemiosła. Projektanci walcząc z szybką modą i wygrywają czas, konieczny do realizacji ich unikalnej wizji.

Reklama

Za tymi światowymi tendencjami instynktownie poszedł duet ZUO CORP +. Choć na nową kolekcję i wizerunkową kampanię marki Bartek Michalec i Łukasz Laskowski kazali długo czekać, było warto. Przez ostatnie sezony pracowali nad kapsułowymi kolekcjami i projektami made to measure, ale to właśnie nowa streetwear'owa kolekcja pełna uniseksowych fasonów ma wielkie szanse stać się prawdziwym hitem.

Co kryje się w kolekcji? Uliczne klasyki w najlepszym wydaniu. Od denimowych ramonesek z pikowanymi detalami przez koszulowe sukienki w stylu amiszki z bawełnianymi troczkami a'la spagetti. Te fasony tworzą spójny look z oversiz'eowymi T-shirtami i bluzami z kapturem to-die-for. Grunge'owy klimat wprowadzają siatkowe sukienki, patchworkowe skórzane płaszcze i metaliczne spodnie z suwakami na kolanach. Idealnie łączą się z klasykami o przetworzonej formie: geometrycznymi koszulami z trapezowym rękawem, dzianinowymi golfami i cygaretkami z wysokim stanem. A to wszystko w wersji black&white, uszyte w Polsce z najwyższej jakości tkanin sprowadzanych z Japonii i Włoch.

Autorem zdjęć do kampanii wizerunkowej pod hasłem "Żyj jak chcesz" jest Adam Pluciński - jeden z najlepszych polskich fotografów mody. Bohaterami sesji zdjęciowej zostali wieloletni przyjaciele i znajomi marki oraz modelki z czołowych polskich agencji i przed wszystkim barwne postaci wymykające się przyjętym normom - zróżnicowane pod względem wieku, poglądów, płci i orientacji seksualnej. Wśród nich: aktorka i muza duetu ZUO CORP + Orina Krajewska, gwiazda kontrowersyjnego filmu kinowego "Modelka" Charlotte Tomaszewska.

Ubrania z kolekcji są już dostępne w sprzedaży. Z bliska możesz je zobaczyć w warszawskim butiku marki na Chmielnej 21 w Warszawie.

WSZYSTKIE ZDJĘCIA Z KAMPANII ZNAJDZIESZ W NASZEJ GALERII

Zdjęcia: Adam Pluciński / Move + Art Direction: Bartek Michalec - +Stylizacja: Bartek Michalec i Jaoda Gierałtowska + Fryzury: Gor Duryan / Division Art + Makijaż: Julita Jaskóka i Agata Kalbarczyk + Casting: Łukasz Laskowski i Bartek Michalec + Retusz: Jarek Nasiłowski + Layout: Joanna Skiba / Mandag + Idenity Design: MAMASTUDIO
Modele: Charlotte / Gaga, Maria / Gaga, Angel /Gaga, Robert / Model Plus, Iwan / Model Plus, Kinga / Rebel, Kasia / Rebel, Milena / Rebel, Maciek Zielinsk / Rebel, Robert / Rebel, Karolina / Division, Agata / Division, Inez / More, Jacek Górecki, Mateusz Rychlinski, Sandra Kraszewska, Zespół Splendor, Orina Krajewska, Marcin Grabowski
Produkcja: ZUO CORP.
Podziękowania dla studiów: Pin-Up i Day Light, za pomoc w zrealizowaniu sesji.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama