Kampania MODIVO FW2021/22 Twój Wybór - Jedno Miejsce
MODIVO to świat modowych przeżyć, w którym offline przenika się z online. Multibrand umacnia swoją pozycję lidera #fashiontech, prezentując najnowszą kampanię na sezon jesień-zima 2021/22. Osadzona w futurystycznych kadrach opowieść zabiera odbiorców w baśniowy wymiar, a kluczowym przesłaniem jest brak ograniczeń w tworzeniu własnego stylu.
- Promocja
MODIVO konsekwentnie podąża wyznaczonym szlakiem. Multibrand, który ma w swojej ofercie produkty od ponad 500 marek z całego świata, prezentuje nowoczesną kampanię wizerunkową z wykorzystaniem technologii CGI, pełną metaforycznych przenośni i symbolicznych znaczeń. Obrazy wygenerowane komputerowo urzeczywistniły niezwykłą wizję marki na nadchodzący sezon. Zbudowana scenografia w zderzeniu z grafikami, zaprojektowanych w postprodukcji, które specjaliści powołali do życia, wykorzystując do tego najnowszą technologię, stworzyły niesamowity klimat. Baśniowe kadry przeplatają się tu z surrealistycznymi momentami i stanowią idealne tło stylizacji dla kobiet oraz mężczyzn.
MODIVO zachęca do zgłębienia ukrytych metafor w kampanii - tak jak w przypadku eksplorowania dzieł sztuki. Spot jest pełen symboli, które każdy może interpretować na swój sposób. Samochody stanowią męski pierwiastek, meduzy to nawiązanie do świata high fashion, tunel oznacza zarówno schronienie przed zgiełkiem miasta, jak i drogę, z kolei metro wyraża miejską przestrzeń, w której nie istnieją społeczne podziały. Najpiękniejsze jest jednak to, że każdy może odczytać te symbole, przekładając je na własne doświadczenia - marka podchodzi do Klientów indywidualnie i wie, że każdy jest inny, a co za tym idzie - wyjątkowy. Moda jest przedłużeniem nas.
Oddajemy w ręce Klientów spot, który jest urzeczywistnieniem naszych marzeń i niekonwencjonalną formą. Moda jest dla nas wolnością - kolorowym i pięknym światem - to przestrzeń do wyrażania siebie. MODIVO jest miejscem, w którym nie istnieją żadne ograniczenia i normy. Sięgając po ubrania z MODIVO, każdy może być kim chce.
komentuje dyrektor e-commerce Aleksandra Szol.
Multibrand prezentuje nie tylko spot, ale również kampanię, którą sfotografowała Agata Serge. Stanowi ona idealne uzupełnienie opowieści o bohaterce, która przemierza miejskie przestrzenie w niezwykłym świecie. Najnowszy sezon w MODIVO to przede wszystkim wyraziste kolory, nie pozostające bez znaczenia. Niebieski symbolizuje żywioł wody, z kolei czerwony nawiązuje do wyrazistych barw ziemi, srebrzysty kolor to przestrzeń, która nas otacza, natomiast jasne odcienie przywodzą na myśl powietrze, interpretowane przez MODIVO jako wolność. Multibrand w nowym sezonie zachęca do eksperymentowania z różnorodnymi tkaninami.
W MODIVO ludzie są największą inspiracją. Brak podziałów, stereotypów i wolność, na których brand opiera swój komunikat, to idealne warunki do tworzenia własnego stylu. Multibrand w sezonie jesień-zima 2021/22 zabiera Klientów do baśniowego świata, który skłania do refleksji i udowadnia, że moda to coś więcej niż ubrania - to przestrzeń do wyrażania siebie.
1 z 4
MODIVO
2 z 4
MODIVO
3 z 4
MODIVO
4 z 4
MODIVO