Kampania House jesień-zima 2018/2019 pod hasłem „Ciuchy mówią wszystko”
Jako pierwsi pokazujemy Wam najnowszą kampanię House jesień-zima 2018/2019, której towarzyszy hasło „Ciuchy mówią wszystko”. A co o Was mówią Wasze ciuchy?
Nasze ubrania mówią o nas więcej niż myślimy! A marka House postanowiła przypomnieć nam o tym w nadchodzącym sezonie, a dokładnie w najnowszej kampanii promującej kolekcję jesień-zima 2018/2019. Przyświeca jej hasło Ciuchy mówią wszystko, które genialnie i z przymróżeniem oka zinterpretował w kampanijnym wideo Krzysztof Grajper, reżyser mający w swoim portfolio m.in. projekty z takimi artystami, jak Taco Hemingway, Ten Typ Mes czy Rebeka. Muzykę do filmu stworzył Zeppy Zep, DJ i producent, odpowiadający choćby za najnowszy kawałek Wojtka Sokoła, Chcemy być wyżej. Najnowsza kampania House to także 15 kadrów autorstwa Bartka Wieczorka, gdzie stylizacje opatrzone są zabawnymi komentarzami w formie instagramowych dymków. Marka nie mogła wybrać lepszego motywu w swojej sesji, jak właśnie ten rodem z mediów społecznościowych – w końcu House swoje projekty kieruje przede wszystkim do nastolatków i dwudziestoparolatków.
Kolekcja House jesień-zima 2018/2019
A co w samej kolekcji House jesień-zima 2018/2019? Dziewczyna House w jesienno-zimowym sezonie nie stroni od sukienek w stylu boho, które łączy z masywnymi botkami, a z innych elementów w klimacie lat 70. sięga po szmizjerki w paski czy supermodne ostatnio grochy. W najnowszej kolekcji nie brakuje też projektów nawiązujących do szalonych lat 90., sukienek-tub, kurtek typu pufferka, a z dodatków nerek. Faceci w House znajdą dwie linie – Street Smart, czyli luźną, streetwearową, idealną dla fanów sportowej sylwetki, nadruków i odważnych kolorów. Z kolei Rebel Prep skierowana jest do zwolenników klasycznych rozwiązań, ale ciągle na luzie.
Zostań współtwórcą kampanii House jesień-zima 2018/2019!
W ramach kampanii House jesień-zima 2018/2019 marka przygotowała kreatywną akcję. Wśród zdjęć Bartka Wieczorka znalazły się dwa ujęcia z pustymi chmurkami, do których sami możecie wymyślić hasła. Najciekawsze propozycje pojawią się na oficjalnej stronie marki, a także na jej kanałach społecznościowych - Instagramie i Facebooku. Dla autorów najlepszych pomysłów przygotowano również inne nagrody, a wszelkie szczegóły na ten temat znajdziecie na housebrand.com.
ZOBACZ TAKŻE: Gotowe (i bardzo modne) stylizacje do szkoły, które Was zachwycą
1 z 14
Kampania House jesień-zima 2018/2019 pod hasłem „Ciuchy mówią wszystko” - premierowo na Glamour
2 z 14
Kampania House jesień-zima 2018/2019 pod hasłem „Ciuchy mówią wszystko” - premierowo na Glamour
3 z 14
Kampania House jesień-zima 2018/2019 pod hasłem „Ciuchy mówią wszystko” - premierowo na Glamour
4 z 14
Kampania House jesień-zima 2018/2019 pod hasłem „Ciuchy mówią wszystko” - premierowo na Glamour
5 z 14
Kampania House jesień-zima 2018/2019 pod hasłem „Ciuchy mówią wszystko” - premierowo na Glamour
6 z 14
Kampania House jesień-zima 2018/2019 pod hasłem „Ciuchy mówią wszystko” - premierowo na Glamour
7 z 14
Kampania House jesień-zima 2018/2019 pod hasłem „Ciuchy mówią wszystko” - premierowo na Glamour
8 z 14
Kampania House jesień-zima 2018/2019 pod hasłem „Ciuchy mówią wszystko” - premierowo na Glamour
9 z 14
Kampania House jesień-zima 2018/2019 pod hasłem „Ciuchy mówią wszystko” - premierowo na Glamour
10 z 14
Kampania House jesień-zima 2018/2019 pod hasłem „Ciuchy mówią wszystko” - premierowo na Glamour
11 z 14
Kampania House jesień-zima 2018/2019 pod hasłem „Ciuchy mówią wszystko” - premierowo na Glamour
12 z 14
Kampania House jesień-zima 2018/2019 pod hasłem „Ciuchy mówią wszystko” - premierowo na Glamour
13 z 14
Zostań współtwórcą kampanii House jesień-zima 2018/2019 - wymyśl hasło od pustych chmurek na zdjęciach, a masz szansę zobaczyć swój projekt na kanałach społecznościowych marki!
14 z 14
Zostań współtwórcą kampanii House jesień-zima 2018/2019 - wymyśl hasło od pustych chmurek na zdjęciach, a masz szansę zobaczyć swój projekt na kanałach społecznościowych marki!