Kampania adidas x eobuwie.pl i MODIVO: Here To Impact
adidas, eobuwie.pl i MODIVO łączą siły w najważniejszej kampanii na sezon FW2021/2022. Projekt Here To Impact z Martą Dyks i Cleo Ćwiek redefiniuje pojęcie piękna zewnętrznego, skupiając się na różnorodności i celebrując indywidualność każdej z nas.
- Promocja
Kampania adidas, która powstała we współpracy z eobuwie.pl i MODIVO, akcentuje indywidualizm oraz siłę kobiet. Bohaterkami są modelki Marta Dyks i Cleo Ćwiek, które na co dzień wspierają kobiety, doskonale rozumieją ideę women's empowerment i inspirują swoją osobowością poprzez ogromną wrażliwość na otaczający Je świat. Dziewczyny idealnie wpisały się w charakter kampanii, która stawia na piękno wewnętrzne.
Bohaterki kampanii Here To Impact to nie tylko modelki, które robią międzynarodową karierę, ale przede wszystkim odważne kobiety, które nie boją się walczyć o to, co uważają za ważne. Marta Dyks zabiera głos w kwestii praw kobiet, działa charytatywnie, szerzy świadomość na temat choroby hashimoto. Z kolei Cleo Ćwiek, oprócz pracy w modelingu, jest założycielką fundacji Można Zwariować, która - jak sama mówi - ma na celu oswojenie społeczeństwa z tematem zdrowia psychicznego.
Każdej z nich bliski jest również temat ciałopozytywności i samoakceptacji. Wspólnie z adidasem, eobuwie.pl i MODIVO w najnowszej kampanii udowadniają, że piękno zewnętrzne to odzwierciedlenie tego, co znajduje się wewnątrz nas. Bohaterki wyrażają siebie także poprzez modę, która stanowi uzupełnienie ich indywidualnych osobowości.
Kanony piękna już dawno przestały mieć jakiekolwiek znaczenie - w sezonie jesień-zima 2021/2022 adidas wraz z eobuwie.pl i MODIVO celebruje różnorodność oraz zachęca do bycia sobą. Sesja wizerunkowa to czyste, minimalistyczne kadry, w których stylizacje są na pierwszym planie. Dopełnieniem są kultowe modele butów - Choigo, charakteryzujące się tekstylno-siateczkową cholewką i podwyższoną podeszwą zewnętrzną, nawiązują do stylu lat 80. Gumowe kolce po bokach przypominają typowe dla podeszwy elementy. Kolorowy, zwierzęcy wzór nawiązuje do odwagi legendarnych biegaczek. To hołd dla kobiet, które odcisnęły swój ślad w historii i które odznaczały się indywidualnym wyczuciem. Natomiast masywne adidas Theisa to klasyczne sneakersy o uniwersalnym charakterze. Model w świeżym, miejskim stylu prezentuje swobodnie ulokowane 3 paski z TPU i kultowy tunel w podeszwie środkowej z pianki EVA. To buty inspirowane przeszłością i wybiegające w przyszłość. Wszystkie modele są dostępne na eobuwie.pl i MODIVO.
Kampania Here To Impact, która powstała we współpracy z eobuwie.pl i MODIVO, zostanie wyświetlona w podziemiach warszawskiej Rotundy i w podziemiach Złotych Tarasów i Dworca Centralnego w celu dotarcia z przekazem Here To Impact do jak największej grupy odbiorców.
Wsparciem kampanii jest również aktywacja w mediach społecznościowych. W najbliższej przyszłości powstanie również podcast z udziałem Marty Dyks i Cleo Ćwiek, w którym opowiedzą o bezkompromisowości, dążeniu do celu i sile kobiet.