Reklama

Celebrując przeszłość, teraźniejszość i przyszłość uwielbianego na całym świecie ikonicznego modelu 501® oraz wprowadzenie nowego 501® '90s, marka Levi's® połączyła siły z siedmioma wizjonerami, których historie doskonale obrazują ducha oryginalnego modelu 501®. Każdy z nich posiada unikalną perspektywę, która zachęca, inspiruje do stworzenia własnego stylu.

Reklama

W kampanii biorą udział: twórca hip-hopu, aktor producent Kid Cudi; artysta, projektant i arbiter kultury Tremaine Emory; innowator dźwięku i członek-założyciel legendarnego zespołu Beastie Boys Mike D; ikona mody Nathan Westling; modelka, dyrektor kreatywny i innowatorka stylu Gia Seo; stylistka, kreatorka gustów i pierwsza czarnoskóra kobieta, która stworzyła stylizację na okładce magazynu Vogue Gabriella Karefa-Johnson; oraz modelka, muzyk i członek punkowego zespołu The Paranoyds, Staz Lindes.

Oryginalny model spodni 501® jest prawdziwą ikoną od prawie 150 lat. Jest to bazowy element szafy każdego z nas oraz tych, którzy chcą pokazać swój indywidualny styl. Na potrzeby tej kampanii z dumą połączyliśmy siły z siedmioma pionierami, którzy słyną z przekraczania granic i prowadzenia autentycznego stylu życia, napędzanego kreatywnością i oryginalnością. Uosabiają oni dokładnie to, z czego słynie Levi's® 501®

mówi Karen Riley-Grant, Chief Marketing Office w Levi Strauss & Co.

W maju 1873 r. firma Levi Strauss & Co. oficjalnie otrzymała patent na miedziane nity w swoich jeansowych roboczych kombinezonach. Był to początek do powstania kilka lat później oryginalnego modelu Levis® 501®. To, co na początku było bardzo wytrzymałą odzieżą roboczą, w połowie XX w. stało się jednym z najbardziej kultowych elementów odzieży, jakie kiedykolwiek powstały.

Symbol młodzieńczego buntu, główny element klasycznego stylu czy kreatywnego wyrażania siebie, oryginalne jeansy 501® mogą być dla każdego. Przede wszystkim jest to katalizator, który zmienił sposób, w jaki myślimy o ubraniach. Dzięki nim zrozumieliśmy, że pojedynczy element może być punktem wyjścia do powstania charakterystycznego stylu każdej osoby. Niezależnie od tego, czy spodnie są spersonalizowane, vintage, podarte i workowate jak grunge z lat 90-tych, czy też "pożyczone od taty", model Levis® 501® wykracza poza trendy i od dawna jest synonimem cool stylu dla wszystkich pokoleń.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama