Reklama

Bruce Weber, gwiazda fotografii, zaprosił nas do swojego domu w Montauk (Long Island). Jego posiadłośc stała się miejscem, gdzie stworzona została kampania na sezon wiosna/lato 2016. Malownicze zacisze, ukryte na wschodnim krańcu wyspy, urzekło Josha Hartnetta, Dree Hemingway oraz team Marc O’Polo. Nie można było sobie wymarzyć lepszego miejsca na sesję zdjęciową.

Reklama

Podczas pracy z Brucem Weberem, otoczeni byliśmy przez jego przyjaciół, znajomych oraz sąsiadów. Kolekcja wiosna/lato 2016 będzie promowana, jako dwie równoległe linie: „Natural High” dla kobiet oraz „Natural Explorer” dla mężczyzn.

Nikt tak nie potrafi przenieść prawdziwej natury modeli na film, tak jak Bruce Weber ( tak, Weber przyrzeka, iż niezależnie od postępu, który zaszedł w fotografii cyfrowej, on używa tylko negatywu tradycyjnego). Estetyka jego prac jest naturalna i to właśnie połączyło go z Marc O’Polo. To bardzo specyficzny rodzaj współpracy. Zdjęcia z najnowszej kampanii są wglądem do świata Marc O’Polo, którym wraz z naszymi ambasadorami, chcielibyśmy się podzielić. Dlatego wydajemy magazyn „The Diary” dedykowany Bruce’owi Weberowi.

Reklama

Materiały prasowe

Reklama
Reklama
Reklama