Jedwabne apaszki ze społecznym i feministycznym manifestem. Poznajcie markę Spadiora, autorstwa Marty Lech-Maciejewskiej
Czegoś takiego jeszcze nie było! Marta Lech-Maciejewska, autorka bloga „SuperStyler”, stworzyła autorską markę z wyjątkowymi apaszkami. Każda z nich porusza ważny temat, jest pewnego rodzaju manifestem społecznym i feministycznym.
Takiej marki na polskim rynku jeszcze nie było. Marta Lech-Maciejewska, założycielka bloga SuperStyler, stworzyła wyjątkową markę z jedwabnymi apaszkami, które są jej największą słabością. Blogerka postanowiła odczarować ten dla niektórych trudny dodatek i z prawdziwej pasji oraz determinacji powstała Spadiora. Marta jest znana ze swojego barwnego stylu, a apaszki towarzyszyły jej już od dawna – jej znak rozpoznawczy to jedwabna apaszka wpleciona we włosy. Dlatego w jej głowie narodził się pomysł na autorską markę. Dlaczego Spadiora jest wyjątkowa? Ponieważ każdy projekt to społeczny lub feministyczny manifest, który porusza ważne kwestie, takie jak macierzyństwo czy samoakceptacja.
Spadiora to jedwabne apaszki ze społecznym i feministycznym manifestem. Zobaczcie piękną kampanię marki
Marta Lech-Maciejewska, pomysłodawczyni i założycielka Spadiory, zadbała o to, aby jedwabne apaszki były wykonane z najwyższej jakości materiałów. Każdy projekt powstaje w głowie blogerki – we współpracy z ilustratorkami i rysowniczkami, które przelewają go na papier. Stworzenie każdej apaszki jest bardzo czasochłonne, zajmuje wiele godzin. Charakteryzują się one niebywałą precyzją oraz wieloma barwami. Jedwabne apaszki nie tylko podkręcą każdą stylizację, ale również manifestują społeczne i feministyczne poglądy. W kolekcji Spadiory znalazły się m.in. projekty „Macierzyństwo” dla dumnych i świadomych swoich potrzeb mam, „Samoakceptacja” jako portret współczesnych kobiet, które dążą do perfekcji i to utrudnia im bycie szczęśliwą, „Zodiak” manifestujący solidarność ponad podziałami i symbolizujący różnorodność oraz wyjątkowa apaszka „Mój kraj”, do której graficzka Renatą Krawczyk ponad miesiąc tworzyła rysunek. Jest to historia Polski spowitej smogiem, uwydatnia problem ekologiczny, zwraca uwagę na to, w jak pięknym kraju żyjemy, ale nawołuje również do zatroszczenia się o to drogie dla nas miejsce. Apaszki Spadiora występują w różnych rozmiarach. Musicie jednak obserwować stronę marki, ponieważ część asortymentu jest wyprzedana – polujcie więc na dostawę!
Premierowej kolekcji marki Spadiora, za którą stoi Marta Lech-Maciejewska, towarzyszy nietuzinkowa kampania autorstwa znanego duetu fotografów: Agnieszki Kuleszy i Łukasza Pika. W sesji wizerunkowej wzięły udział wyjątkowe kobiety: aktorka Helena Norowicz, tancerka Teatru Wielkiego Opery Narodowej i właścicielka szkoły baletowej Ania Dzieńkowska, stylistka Maja Naskrętska oraz Marta Lech-Maciejewska, a także najmłodsza modelka, urocza Blanka. Kampanii, która powstała w malowniczym podwarszawskim Mszczonowie, przyświecała idea ukazania kobiecej siły oraz solidarności. – Całości sesji przyświecała myśl, iż pomimo dzielących nas kobiety różnic, wiele możemy się od siebie nawzajem nauczyć. Każda relacja jest cenna. Uczy nas prawdy o innych i o nas samych. Stąd zamiast wzajemnej oceny i punktowania, postawmy na uważność i pokorę względem drugiej kobiety – czytamy w oficjalnym komunikacie kampanii Spadiora.
– Pierwsza kampania marki Spadiora opowiada o relacjach pomiędzy kobietami, opowiada o sile, o indywidualności i o tym, jak wieka moc płynie z kobiecej siły – mówi założycielka Marta Lech-Maciejewska. Każda bohaterka symbolizuje inną cechę. Helena Norowicz to pasja, która jest jej motorem napędowym całe życie, zarówno w strefie zawodowej, jak i prywatnej. Bezkompromisowa i wybitna aktorka nigdy nie dała się zaszufladkować i ufała swoim – często kontrowersyjnym dla innych – wyborom. Ania Dzieńkowska – właścicielka szkoły baletowej oraz tancerka Teatru Wielkiego Opery Narodowej – symbolizuje sensualność. Kto inny jak nie ona wie, czym jest zmysłowość? Odwagą jest Marta Lech-Maciejewska, która nie boi się wyzwań i regularnie wychodzi poza strefę własnego komfortu – projekt Spadiora jest na to kolejnym dowodem. Natomiast najmłodsza bohaterka kampanii, czyli Blanka jest uosobieniem beztroski. Zobaczcie piękną kampanię Spadiora oraz wyjątkowe projekty w galerii powyżej. Wybierzcie swój manifest, który wyrazicie za pomocą jedwabnej apaszki.
1 z 15
Kampania Spadiora – Ania Dzieńkowska
2 z 15
Kampania Spadiora – Maja Naskrętska
3 z 15
Kampania Spadiora – Maja Naskrętska
4 z 15
Kampania Spadiora – Helena Norowicz
5 z 15
Kampania Spadiora – Maja Naskrętska
6 z 15
Apaszki Spadiora – każda z nich symbolizuje inny manifest
7 z 15
Kampania Spadiora – Blanka Mielczarska
8 z 15
Kampania Spadiora – Blanka Mielczarska
9 z 15
Kampania Spadiora – Ania Dzieńkowska
10 z 15
Kampania Spadiora – Helena Norowicz i Blanka Mielczarska
11 z 15
Kampania Spadiora – Helena Norowicz
12 z 15
Kampania Spadiora – Marta Lech-Maciejewska i Blanka Mielczarska
13 z 15
Kampania Spadiora – Helena Norowicz
14 z 15
Kampania Spadiora – Marta Lech–Maciejewska i Maja Naskrętska
15 z 15
Kampania Spadiora – Marta Lech-Maciejewska, założycielka marki