Jeden z ulubionych sklepów influencerów startuje w Polsce!
To jedna z najszybciej rozwijających się marek modowych w mediach społecznościowych - jej konto na Instagramie śledzi ponad 1,4 miliona użytkowników.
- Redakcja
Znacie NA-KD? Nie? Spokojnie, ta jedna z najszybciej rozwijających się marek w mediach społecznościowych - na Instagramie śledzi ją już ponad 1,5 miliona użytkowników - właśnie startuje w Polsce, więc wszystko przed Wami! NA-KD jest trzecią firmą e-commerce należącą do Jarno Vanhatapio, założyciela Nelly.com (2003) i Zoozoo.com (2013), które myć może kojarzycie. Marka powstała w kwietniu 2015 roku i działa na światowym rynku szybkiej mody, głównie online oraz w pop up store’ach. Szybko udało jej się zdobyć popularność wśród użytkowników, a także blogerek i influencerek.Do tego stopnia, że powstało już kilka autorskich kolekcji. Do tej pory stworzyły je m.in. Linn Ahlborg czy Kristin Sundberg z bloga bykiki.se, a z polskich dziewczyn aktywnych w sieci z NA-KD współpracowały Monika Miller, blogerki Weronika Załazińska, Liljana Janowska czy youtuberka Karolina Wójcik z kanału VIVA-A-VIVA.
W ofercie NA-KD znajdziecie ponad 170 wyselekcjonowanych marek, tych bardziej znanych, jak Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Steve Madden, Vans czy Levi’s, a także mniej - m.in. skandynawskie By Malene Birger, Hot Anatomy i Ivy Copenhagen, londyński brand londyński brand Jovonna czy australijski Lack of Color. Platforma NA-KD ma również własną linię ubrań, o takiej samej nazwie. To fasony inspirowane najgorętszymi aktualnie trendami w bardzo przystępnych cenach.
ZOBACZ TAKŻE: To koniec marki Charlotte Olympia?
Co więcej, NA-KD proponuje również opcję zakupów przez Instagram. Jeśli śledząc profil platformy wpadnie Wam w oko coś ze zdjęcia, od razu możecie zgarnąć to dla siebie, bez konieczności przekopywania całego sklepu. Nic dziwnego, że marce przybywa dziennie ponad 3500 followersów, a co miesiąc zamówień ze 173 krajów.
W związku ze startem NA-KD w naszym kraju sklep uruchomił również polski oddział stacjonarny w Krakowie. A to oznacza, że firma będzie zatrudniać nowe osoby, głównie na stanowiska odpowiedzialne za działania marketingowe. Jeżeli jesteście zainteresowani rozwojem w tym kierunku, warto śledzić profile społecznościowe brandu i zaglądać na stronę NA-KD.com.
ZOBACZ TAKŻE: Popularna sieciówka stworzyła kolekcję sukien ślubnych