Reklama

Po sukcesie młodszej siostry - Willow Smith w kampanii Marc Jacobs AW 2015 nadszedł czas na Jadena. Syn aktorskiej pary został ogłoszony twarzą marki Louis Vuitton na wiosenny sezon 2016. Informację podał na swoim Instagramie dyrektor kreatywny marki - Nicolas Ghesquiere.

Reklama

Zdjęcia do najnowszej kampanii wykonał Bruce Weber. W sesji wzięły udział także trzy młode modelki - Sarah Brannon, Rianne Van Rompaey oraz Jean Campbell. Dla 17-latka to dopiero pierwsza tak duża współpraca z modową marką. Biorąc pod uwagę jego popularność w USA i ilość kontrowersji, które wywołuje udzielając wywiadów (np. wtedy, gdy w wywiadzie dla GQ porównał siebie do... Galileusza) decyzja Ghesquiere wydaje się być bardzo trafiona.

Reklama

Nie możemy doczekać się efektów współpracy luksusowej marki z młodym celebrytą!

Reklama
Reklama
Reklama