J. Lo przeżywa właśnie swój moment. Jej najnowsze wyzwanie umacnia tylko jej status ikony
Dlaczego zrobiło się o niej tak głośno?
Jak Jennifer Lopez została ikoną stylu?
Kiedy we wrześniu 2019 roku pojawiła się w finale pokazu Versace na wiosnę-lato 2020 świat wstrzymał oddech, by po chwili zacząć wiwatować. Ubrana w wydekoltowaną sukienkę w tropikalny wzór, łudząco podobną do tej, jaką miała na sobie prawie 20 lat wcześniej na gali Grammy Awards, wyglądała zjawiskowo. Udowadniając, że wiek to tylko nic nieznacząca liczba. 24 lipca 2019 roku Jennifer Lopez skończyła 50-tkę, a prezentuje się lepiej niż kiedykolwiek. W dodatku zawodowymi osiągnięciami, mogłaby obdzielić kilka kobiet. Bez wątpienia to jest jej moment! I to właśnie ona uchodzi obecnie za jedną z największych ikon mody na świecie.
Dziewczyny z grupy Glamour Girls Club jako jedyne zadały J.Lo kilka pytań na temat urody.
Jennifer Lopez twarzą kampanii Guess i Marciano na wiosnę-lato 2020!
Swoją twarzą (i – co tu kryć – zdrowym, wysportowanym ciałem) promuje nie tylko włoski dom mody. W listopadzie ubiegłego roku została także twarzą nowojorskiej marki Coach. Mimo, że na Instagramie brandu pojawiło się zaledwie kilka zdjęć gwiazdy, już można zaobserwować „the Lopez effect”. Jak podaje branżowy portal „Business of Fashion” od momentu ogłoszenia współpracy z J. Lo. zainteresowanie marką w internecie wzrosło o 67%, a jej torebkami aż o ponad 200%! Najnowsze wyzwanie gwiazdy tylko umacnia jej status ikony. To właśnie Jennifer Lopez została twarzą najnowszej kampanii Guess i Marciano. Aktorka, piosenkarka i bizneswoman podjęła się tego zadania po raz drugi, po sukcesie kampanii marki na wiosnę-lato z 2018 roku.
W ramach kampanii obejrzeć można zarówno kolorowe, jak i czarno-białe zdjęcia autorstwa Tatiany Gerusovej. Wszystkie powstały w Santa Monica w słonecznej Kalifornii. Za reżyserię kampanii odpowiada, dyrektor kreatywny marki, Paul Marciano, który nie kryje swojego entuzjazmu związanego ze współpracą z gwiazdą.
„Jestem podekscytowany, mogąc po raz drugi przedstawić po Jennifer jako twarz kampanii Guess oraz Marciano. Jennifer wciąż podnosi poprzeczkę w branży muzycznej, modowej i filmowej, jednocześnie reprezentując wszystko czym dziewczyna Guess jest – pewność siebie, zmysłowość i przebojowość. Kampania podkreśla naturalne piękno Jennifer, a jednocześnie pokazuje dlaczego właśnie ona stała się prawdziwą ikoną.”
A my nie mamy nic do dodania. Po prostu musicie to zobaczyć.
11-letnia córka Jennifer Lopez ma lepszy głos niż mama. Posłuchajcie jej wykonanie hitu Alicii Keys.