Iris Law w jeansach, jakich jeszcze nie było! Spodobają się nie tylko generacji Z, ale i milenialsom, bo mocno nawiazują do lat 80. i 90.
Iris Law (tak, córka Jude'a) została ambasadorką Guess Jeans, by swoją twarzą (i ciałem) promować jeansowe ubrania marki, powstałe w innowacyjnej technologii AIRWASH, dzięki której są znacznie bardziej przyjazne środowisku niż tradycyjne jeansy. A to dopiero początek ich zalet.
W tym artykule:
- Iris Law ambasadorką Guess Jeans
- Kolekcja Guess Jeans w technologii AIRWASH, czyli (nie tylko) jeansy przyjazne środowisku
Marka Guess Jeans zapowiada nową erę denimu. A na jeansie zna się jak mało kto, w końcu to jej znak rozpoznawczy od samego początku, czyli od ponad 40 lat! To właśnie jej założyciele, bracia Marciano, spopularyzowali przed laty metodę stone washingu, czyli prania jeansu w specjalnych kamieniach, co pozwalało (i pozwala do dziś) uzyskać nowym spodniom (i innym ubraniom z denimu) charakterystyczny efekt znoszenia. Jest tylko jeden problem – nie jest ona przyjazna środowisku. Dlatego też, idąc z duchem czasu, marka Guess Jeans postanowiła stworzyć nową. Taką, która pozwoli na znaczne zmniejszenie zużycia wody w całym procesie i ograniczy zużycie energii. Konkretnie – autorską technologię AIRWASH, która zamiast wody wykorzystuje pęcherzyki powietrza i całkiem rezygnuje ze stosowanych powszechnie kamieni pumeksowych. Pierwszą ambasadorką rewolucyjnej kolekcji Guess Jeans została Iris Law.
Iris Law ambasadorką Guess Jeans
W najnowszej kampanii Guess Jeans Iris Law stanęła przed obiektywem Rafaela Pavarottiego i pozuje w najmodniejszej w sezonie wiosna-lato 2024 stylizacji na bazie jeansów – denim on denim, czyli jeansie noszonym od stóp do głów. Na sobie ma proste spodnie ze średnim stanem i jeansową koszulę (jeden z najbardziej pożądanych elementów garderoby tego sezonu). I trzeba przyznać, że wygląda fenomenalnie. Zmysłowo, drapieżnie i z charakterem. Tym bardziej, że look dopełniają ciężnkie buty w stylu westerncore.
Kolekcja Guess Jeans w technologii AIRWASH, czyli (nie tylko) jeansy przyjazne środowisku
W kolekcji Guess Jeans na wiosnę i lato 2024, która w sprzedaży dostępna jest od 21 maja, znaleźć można jednak znacznie więcej. Wśród jeansów stworzonych w przyjaznej środowisku technologii AIRWASH (która zachwycić powinna generację Z) są 3 fasony spodni damskich (skinny, mom jeans oraz proste jeansy ze średnim stanem) oraz 4 fasony spodni męskich (skinny, slim, straight oraz relaxed). Do tego – koszule i kurtki. A wszystko to w aż ośmiu wariantach efektu sprania!
Uzupełnieniem są inne ubrania, nawiązujące do historii marki – w szczególności T-shirty, bluzy, puchówki i bomberki inspirowane estetyką z lat 80. i 90. XX wieku, a konkretnie – kalifornijskim luzem, który zachwycił braci Marciano zaraz po tym, gdy w 1978 roku przybyli do Ameryki i założyli markę. Należycie do milenialsów i bywacie nostalgiczne i nostalgiczni? Ostrzegamy: może zakręcić wam się łezka w oku, bo w tej kolekcji nie brak motywów z czasów waszej (wczesnej) młodości – podpatrzonych u subkultur młodzieżowych, na czele z kulturą hip-hopową. Przygotujcie chusteczki i zajrzyjcie do naszej galerii, gdzie czekają na Was zdjęcia z oryginalnych kampanii Guess Jeans z lat 80. autorstwa legendarnego już fotografa Wayne'a Wassera (z Jo Kelly i Michele Eabry przed obiektywem).
1 z 6
1984 r.
2 z 6
1983 r.
3 z 6
1984 r.
4 z 6
1983 r.
5 z 6
1984 r.
6 z 6
1984 r.