Reklama

#insideandout to hasło przewodnie najnowszej kampanii Intimissimi, która wyznaje zasadę, że prawdziwe piękno płynie z wnętrza. Podobnie, jak bohaterka sesji, ambasadorka włoskiego brandu Irina Shayk. Top modelka, świeżo upieczona mama i partnerka Bradleya Coopera została tym razem twarzą Intimissimi Every Wear Book, które można określić jako „kieszonkowe vademecum” ilustrujące i opisujące, jak materiały układają i zachowują się w kontakcie z naszą skórą, a także stopień komfortu, który zapewniają. Wykonane z nich produkty Intimisismi z linii basic, w tym tak kultowe klasyki jak topy, kamizelki czy dzianinowe bluzki, nosimy w parze z bielizną. Modele zaprezentowane w Intimissimi Every Wear Book są wykonane z niezwykłą starannością i dbałością o najwyższą jakość materiałów, wśród których odkryjemy jedwab, specjalną mieszankę wełny i jedwabiu, połączenie miękkiego kaszmiru i modalu, romantyczną koronkę, bawełnę Supima czy mikrofibrę.

Reklama

Za obiektywem stanął Rowan Papier, miłośnik fotografii analogowej. Posiada on niezwykły talent tworzenia zdjęć, których esencją jest nasycenie obrazu oraz rozpoznawalna na pierwszy rzut oka elegancja.

Spytałem o możliwość sfotografowania Iriny używając negatywu, w naturalnym świetle, zmniejszając retusz do absolutnego minimum. Zdjęcia są szczere. Niosą za sobą spokój, który świetnie pasuje do konceptu stojącego za kolekcją – elementy, które można nosić zawsze, jak gdyby były drugą skórą – podsumowuje artysta.

A co o pracy z młodym artystą mówi Irina?

Rowan to jeden z najbardziej utalentowanych fotografów, których znam (...). Potrafi wydobyć ze mnie coś, czego nie potrafi żaden inny fotograf. W tym projekcie sportretował mnie w bardzo autentyczny i intymny sposób, pokazując zrelaksowaną i wrażliwą stronę mojej osobowości. Uchwycił prawdziwą mnie.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama