Reklama

18 września we wszystkich sklepach marki Lidl pojawi się pierwsza część kolekcji przygotowanej przez Heidi Klum. Kilkanaście dni wcześniej, 7 września ubrania z metką Esmara by Heidi Klum marka premierowo zaprezentuje podczas New York Fashion Week.

Reklama

Lidl nie miał do tej pory tak silnego połączenia z modą. Wraz z Heidi Klum, która jest źródłem inspiracji i jednocześnie uznaną projektantką, pragniemy to zmienić. #LETSWOW oznacza zabawę modą, która zaskakuje, tak samo jak Lidl w świecie mody – podkreśla Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska.

Miejscem prezentacji kolekcji jest Nowy Jork – metropolia, w której rodzą się modowe trendy. To także ulubione miasto Heidi Klum, które zainspirowało ją do stworzenia kolekcji Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City.

Pragnę kreować modę z efektem WOW. Stworzyłam kolekcję, której elementy można ze sobą dowolnie łączyć i która sprawi, że każda kobieta będzie dobrze wyglądać – wszystko to w bezkonkurencyjnej cenie – zaznacza Heidi Klum.

Reklama

Kolekcja Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City trafi do sprzedaży 18 września. Będzie ona dostępna w ponad 600 sklepach Lidl w Polsce. Kolekcja obejmuje nie tylko ubrania (w rozmiarach od 34 do 44), ale także akcesoria i buty (dostępne w rozmiarach od 36 do 41).

Reklama
Reklama
Reklama