HalfPrice z pierwszą w Polsce kampanią współtworzoną przez sztuczną inteligencję
Tej wiosny HalfPrice, sieć off-price należąca do Grupy CCC, przedstawia pionierską kampanię reklamową, w której wykorzystano grafiki stworzone przez sztuczną inteligencję. To pierwszy tego typu projekt w Polsce. Kampania nie tylko prezentuje HalfPrice Club, ale także możliwości, jakie przed działami marketingów otwiera sztuczna inteligencja.

- CCC
Najnowsza kampania HalfPrice ruszyła w nietuzinkowej odsłonie, jakiej polscy klienci jeszcze nie widzieli. Oprawa graficzna została bowiem stworzona z pomocą sztucznej inteligencji. Pionierski projekt wykorzystujący AI w działaniach marketingowych wyznacza nowe kierunki rozwoju komunikacji z klientem.

Wygenerowane z wykorzystaniem AI obrazy najnowszej kampanii HalfPrice Club wyglądają wręcz obłędnie - nie ma możliwości, aby przejść obok nich obojętnie. Tworzą nie tylko „opowieść” o klubie, ale także przekazują emocje, które są charakterystyczne dla marki - ekscytację, fascynację, zabawę.
Od momentu startu HalfPrice to brand o bardzo wyrazistym charakterze - ta kampania po prostu musiała się wydarzyć – mówi Michał Kniaź, dyrektor marketingu w HalfPrice – Dla nas, działu marketingu, to jest także test – jak AI może wesprzeć nas w codziennej pracy. Pierwsze wyniki przeszły nasze oczekiwania. Szybkość działania czy elastyczność jaką daje sztuczna inteligencja otwierają przed nami wiele możliwości – jeszcze bardziej jakościowej komunikacji z klientem w czasie rzeczywistym.

Nowa kampania promuje HalfPrice Club, miejsce dla pasjonatów światowych marek i łowców najlepszych promocji. Na członków klubu czekają perełki od znanych brandów, w takich kategoriach jak odzież, obuwie, akcesoria, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. Wszystko nawet do 80% taniej.
Klubowicze mają również dostęp do dodatkowych ofert specjalnych, a także jako pierwsi dowiadują się oni o wyjątkowych akcjach i promocjach. Każdy nowy członek Klubu otrzymuje 10% rabatu na start, a następnie kolejno 20% rabatu na co trzeci zakup za min. 100 zł. Co ważne, kupując w HalfPrice, klubowicze zyskują korzyści także w Klubie CCC. To właśnie członków HalfPrice Club przedstawiają postaci widoczne na kreacjach stworzonych przez sztuczną inteligencję.
Oczywiście traktujemy AI jako uzupełnienie dotychczasowych narzędzi i współprac. Jesteśmy dzisiaj na początku drogi wykorzystywania sztucznej inteligencji w pracy działów marketingu. Mamy tutaj jeszcze wiele do zrobienia – w kontekście narzędziowym, ale przede wszystkim rozwoju naszych zespołów. Już dziś widzimy potrzebę powstania całego szeregu nowych kompetencji – od analityki po kreację tzw. prompterów. Jestem przekonany, że o wielu umiejętnościach, które wkrótce będą potrzebne, nawet jeszcze nie wiemy – dodaje Michał Kniaź – AI to dla nas ekscytująca przygoda, która wymaga uwagi, mądrości, pokory, ale też otwartości i ciekawości. Sztuczna inteligencja istnieje, nie zatrzymamy tych zmian. My już dziś uczymy się z nią współpracować – chcemy bowiem dobrze poznać jej możliwości, mieć wpływ na kształtowanie sposobów jej wykorzystania, a także wykorzystać szanse, które przed nami otwiera. Co ważne, stawiamy także na transparentną komunikację z klientem – na każdej grafice dodajemy adnotację, mówiącą o tym, że obraz został wygenerowany przez AI.

Dołącz do HalfPrice Club już teraz! Kliknij TUTAJ.
Nowy GLAMOUR!
Pokazywanie elementu 1 z 1
Zobacz Także
Wszystko dla wszystkich! Nowa kampania HalfPrice inspiruje
Współpraca reklamowa
Nowa świąteczna kampania HalfPrice jest już dostępna
Współpraca reklamowa
Czerwono mi... Markowe prezenty od HalfPrice pod choinką!
Współpraca reklamowa
Markowe produkty w bardzo atrakcyjnej cenie. Poznaj wiosenne nowości HalfPrice
Współpraca reklamowa