Hailey Baldwin twarzą nowej kampanii marki Guess
Po pozowaniu dla marki Guess przez ponad dekadę, Gigi Hadid przekazała pałeczkę przyjaciółce z branży, Hailey Baldwin.
To nie jest pierwsza jeansowa kampania Hailey Baldwin. Dziewiętnastolatka brała już udział w reklamach dla Ralph Lauren Denim & Supply, a także Tommy Hilfiger Jeans, stając się powoli królową denimu. W najnowszej kampanii Hailey występuje w ubraniach marki Guess. Stylistaka Elisabetta Massari wybrała dla niej kultowy kombinezon z denimu, jeansową kurtkę i jeansy z efektem zniszczenia.
Modelka występuje w odważnych pozach przed obiektywem Rayana Ayash, na otwartym polu wśród kwiatów wiśni w Kalifornii.
Jesienna linia marki Guess to głównie elementy z zamszu, delikatnej koronki, oraz miękkiej sztucznej skóry. W najnowszej kolekcji możemy się spodziewać sukienek maxi, jeansowych kombinezonów z długimi rękawami oraz klasycznej zapinanej na guziki koszuli z denimu. Na zdjęciach kampanii występują także Emma Stern Nielsen oraz Matt Trethe.
1 z 3
Hailey Baldwin w nowej kampanii marki Guess
2 z 3
Hailey Baldwin w nowej kampanii marki Guess
3 z 3
Hailey Baldwin w nowej kampanii marki Guess