Reklama

Moda zmienia się na naszych oczach. Dowodem na to jest między innymi fakt, że coraz więcej domów mody rezygnuje z futer naturalnych. Marki globalne decydują się natomiast na produkcję ubrań oraz dodatków z materiałów, pochodzących z recyklingu lub mniej szkodliwych dla środowiska tworzyw (takie kolekcje tworzy między innymi Reserved). Natomiast ostatnio jedna z naszych ulubionych sieciówek zdecydowała się na współpracę z platformą, zajmującą się sprzedażą ubrań z second handów i właśnie w ten sposób wesprzeć ideę „zero waste”. Więcej na ten temat przeczytacie TUTAJ. Marki chętniej podkreślają również naszą różnorodność i udowadniają, że piękno nie ma jednego rozmiaru - koniecznie zobaczcie kampanię Mango, której twarzami zostały modelki plus size. Kolejną nowością na rynku, która może nie ma większego wpływu na naszą planetę, ale na pewno na komfort klientów, jest najświeższy pomysł H&M. Czym jest Itsapark?

Reklama

Małgosia Bela po raz pierwszy dla polskiej marki. Kolekcja Reserved Re.Design zachęca do wiosennej ucieczki na łono natury! >>>

H&M uruchamia forum doradztwa modowego – poznajcie Itsapark!

Musimy przyznać, że H&M po raz kolejny nas zaskoczył! Okazało się bowiem, że marka uruchomiła własną platformę z poradami modowymi. Itsapark, bo właśnie tak brzmi nazwa całego projektu, to multimedialne forum, na którym zarejestrowani użytkownicy mogą przesyłać pytania związane z tym, jak stylizować dane ubrania, buty i akcesoria oraz z czym je łączyć. Mogą liczyć również na porady, dotyczące tego, jak ubierać się na specjalne okazje, na przykład rozmowę kwalifikacyjną lub pierwszą randkę. Całość oparta jest oczywiście o aktualnie panujące w modzie trendy.

Niestety strona internetowa Itsapark nie została jeszcze w pełni uruchomiona. Jednak mimo to, możecie się już zarejestrować na forum. Jak wam się podoba inicjatywa marki H&M? Naszym zdaniem całość zapowiada się naprawdę interesująco!

Kolekcja H&M Studio S/S 2019: Wiemy, kiedy kolekcja trafi do sprzedaży i znamy ceny wszystkich produktów! >>>

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama