Pokaz mody na wysokości 3000 m n.p.m.? GUESS pokazuje, że nie ma rzeczy niemożliwych!
Aby uczcić premierę zimowej kolekcji GUESS Winter Ski Capsule oraz drugą edycję projektu GUESS Winter Project, marka przeniosła modę na wyżyny, inaugurując nowy sezon w spektakularnym stylu. W ramach wydarzenia zaprezentowano kolekcję ubrań i produktów lifestyle’owych w prestiżowych zimowych kurortach położonych w Alpach Europejskich.
Na fali sukcesu ubiegłorocznej inicjatywy, GUESS ponownie wprowadza swoją ekskluzywną ofertę do światowej sławy, luksusowych kurortów narciarskich. Urok każdego z tych wyjątkowych miejsc podkreślony został przez elegancki motyw zimowej peonii oraz kolekcje inspirowane alpejskim stylem.
Z okazji premiery nowej linii, GUESS zaprezentował imponujące, modowe widowisko na terenie niedawno odświeżonego ośrodka narciarskiego Glacier 3000, w otoczeniu najbardziej znanych szczytów regionu, na wysokości 3000 m n.p.m. GUESS jest pierwszą marką w historii, która zorganizowała pokaz mody w tak unikalnej, wysokogórskiej scenerii. Na legendarnej ścieżce Peak Walk, ponad 20 modelek i modeli zaprezentowało odzież narciarską, akcesoria oraz starannie wyselekcjonowane futra ekologiczne i okrycia wierzchnie z kolekcji na sezon jesienno-zimowy.
To przełomowe wydarzenie było również okazją do podkreślenia roli GUESS jako jednego z kluczowych partnerów Glacier 3000. Marka zadbała o efektowne, sygnowane meble zewnętrzne oraz stworzyła wyjątkowe przestrzenie do zdjęć, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających.
Bernhard Tschannen, CEO Glacier 3000, komentuje: „Jesteśmy absolutnie zachwyceni nowym partnerstwem Glacier 3000 z GUESS. Stale szukamy innowacyjnych sposobów, aby dodatkowo urozmaicić naszą lokalizację, a pokaz mody wraz z inicjatywą przejęcia obiektu przez markę, nadały temu alpejskiemu miejscu magicznego stylu glamour.”
Kolekcja GUESS Winter Ski Capsule, zaprojektowana z myślą o funkcjonalności i wydajności, obejmuje odzież, okrycia wierzchnie, obuwie i akcesoria. Dostępna jest w sprzedaży od początku grudnia na stronie Guess.com, w wybranych sklepach stacjonarnych oraz w specjalnych punktach sprzedaży pop-up.
„Jesteśmy niezwykle podekscytowani powrotem w Alpy z naszym projektem GUESS Winter” – mówi Paul Marciano, Co-founder and Chief Creative Officer GUESS?, Inc. „Sukces ubiegłorocznej inicjatywy zainspirował nas do kontynuowania działań. Pokaz mody na Glacier 3000 to dla nas niesamowite osiągnięcie i ważne wydarzenie w branży, które stworzyło doskonałą scenerię do promocji nowej kolekcji”.
Pokaz mody GUESS można obejrzeć na specjalnej stronie internetowej, na platformie Guess.com, w sklepach oraz na profilach w mediach społecznościowych.
Materiał promocyjny marki Guess