Reklama

Memy od lat biją popularność w internecie. Kiedyś kojarzone z prześmiewczymi obrazkami, dziś można je zaliczyć do znaków rozpoznawczych współczesnej popkultury. Na stałe wpisały się w wirtualny krajobraz i atakują, a zarazem w większości przypadków śmieszą, zewsząd.

Reklama

Na pomysł z ich wykorzystaniem wpadł włoski dom mody Gucci. Po co tworzyć kolejną kampanię zegarków z piękną modelką w tle, jak można pójść o krok dalej i stworzyć autorskie memy promujące najnowszą kolekcję #TFWGucci.

Tym razem Alessandro Michele zaprosił twórców memów z całego świata i poprosił ich o stworzenie śmiesznych obrazków z wykorzystaniem zdjęć Gucci. Końcowym efektem jest zbiór kilkunastu śmiesznych memów, w którym głównymi bohaterami zostały zegarki z najnowszej kolekcji Gucci.

Reklama

Wśród pracy znajdziecie także dwie autorstwa Polki. Paulina Ołowska od lat zajmuje się malarstwem, fotografią, tworzeniem filmów. Wykształcenie artystyczne zdobyła na w School of the Art Institute of Chicago, na Wydziale Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Była też stypendystką Królewskiej Akademii Sztuk Pięknych w Hadze, Centro de Art Communication Visual w Lizbonie, Center of Contemporary Art w Kitakyushu i Rijksakademie van Beeldende Kunsten w Amsterdamie.

Reklama
Reklama
Reklama