Reklama

Wydawnictwo Condé Nast (w katalogu między innymi takie magazyny jak: "Vogue", "Glamour", "GQ", "Vanity Fair" czy "The New Yorker") i włoski dom mody Gucci połączyły wspólne siły, aby stworzyć wyjątkowy projekt filmowy. Do współpracy zaprosili studio 23 stories i młodą reżyserkę Gia Coppolę (wnuczka słynnego reżysera Francisa Ford Coppoli). W rezultacie powstał 10-minutowy film składający się z czterech części.

Reklama

Całość składająca się z czterech rozdziałów, to nowoczesna interpretacja greckiego mitu o Orfeuszu i Eurydyce - modele i modelki ubrani są w najnowszą kolekcję Gucci na sezon Pre-Fall 2016, a za tło posłużyło nowoczesne, bijące energią i jedno z najbardziej dynamicznych miast na świecie Nowy Jork, dokładnie dzielnica Palo Alto.

Główne role w pierwszej części zagrali model Marcel Castenmiller oraz francuska piosenkarka Lou Doillon, a za stylizacje odpowiedzialna jest amerykańska kostiumografka Arianne Phillips - znana jako stylistka Madonny.

Nad całością czuwał oczywiście dyrektor kreatywny włoskiego domy mody Gucci, który dbał o każdy szczegół, aby całość była na najwyższym poziomie. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem oglądając film zatytułowany "Gucci Stories: The Myth of Orpheus and Eurydice".

ZOBACZCIE ZDJĘCIA Z PLANU FILMOWEGO PROJEKTU GUCCI I WYDAWNICTWA CONDE NAST >>>

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama