Reklama

Inverno in Toscana, czyli zimowa odsłona marki Drivemebikini przyniosła ze sobą słońce, walentynkowa kampania – Roma Amore rozgrzała nasze serca.

Reklama

Roma Amore, czyli walentynkowa kampania Drivemebikini

Celebrowanie miłości niejedno ma imię. Sole. Mare. Amore. (Słońce, morze i miłość), a może Sole. Mare. Mangiare. (Słońce, morze i jedzenie)? Marka Drivemebikini po raz kolejny zaprasza nas do idyllicznych Włoch, gdzie została zrealizowana jej najnowsza kampania Roma Amore.

Kampania jest nietypowa, bo to ja jestem jej bohaterką. Rzym to jedno z moich ulubionych miast, nie mogłam się powstrzymać – mówi o kampanii Roma Amore założycielka i twórczyni Drivemebikini, Zosia Krasuska-Kopyt.

Za zdjęcia wykonane Zosi w jej autorskich projektach odpowiada Karol Grygoruk, fotograf, który na koncie ma m.in. reportaże i dokumentalne zdjęcia z Palestyny, czy polskiej granicy. Modelka, a zarazem założycielka i twórczyni Drivemebikini pozuje nich w ikonicznych lokalizacjach, m.in. na tle Koloseum, czy na Schodach Hiszpańskich.

Karol Grygoruk
Karol Grygoruk

Kampania Drivemebikini Roma Amore:
Foto: Karol Grygoruk / Shootme
Modelka, dyrektorka kreatywna marki: Zosia Krasuska-Kopyt

Reklama

Więcej zdjęć znajdziecie w galerii pod artykułem.

Inverno in Toscana. Zimowa kampania Drivemebikini to nostalgiczna podróż do Włoch, w którą zapragniecie się wybrać

Najnowsza kampania Drivemebikini jest jak podróż do zimowej Toskanii, bo właśnie tam powstały zachwycające zdjęcia autorstwa Adama Plucińskiego. Santa, can you hear us?
Inverno in Toscana Drivemebikini
Adam Pluciński/Move Picture
Reklama
Reklama
Reklama