Filmowy świat Wesa Andersona w najnowszej kampanii Reserved „Twin Room”. Kolekcja nawiązuje do lat 70.
Polska marka Reserved zabiera nas w filmowy świat Wesa Andersona i prezentuje kapsułową kolekcję na lato, inspirowaną latami 70.
- Aleksandra Jóźwiak
Reserved to polska marka, która z każdym kolejnym projektem stawia poprzeczkę coraz wyżej, a jej kampanie i kolekcje nie odbiegają od tych światowych brandów. Nic dziwnego, w końcu polska sieciówka ma swój flagowy sklep w centrum Londynu na słynnej Oxford Street, a ambasadorkami marki były takie ikony jak Kate Moss, Małgosia Bela i Cindy Crawford. Kilka dni temu śiwatło dzienne ujrzała kapsułowa kolekcja w stylu lat 70., którą promują wyjątkowa kampania, inspirowana twórczością Wesa Andersona!
Kampania Reserved Twin Room prezentuje letnią kapsułową kolekcję polskiej marki
Jeśli znacie filmy i stylistykę Wesa Andersona, będziecie mieć wrażenie, że już to gdzieś widzieliście. Reżyser od lat inspiruje nie tylko świat filmu, ale także mody i kultury w ogóle. Kadry z letniej kampanii Reserved Twin Room są utrzymane w klimacie jak ze starych klisz, a kolorystyka ciepłych tonów przywodzi na myśl pocztówki z wakacji. Za obiektywem stanął Marcin Kempski, a za stylizację odpowiadała Ewelina Gralak. Obydwoje współpracowali z najlepszymi. Polski fotograf ma na koncie prace dla międzynarodowych magazynów o modzie na czele z L’Officiel i Numéro, a także dla marek takich jak Versus by Versace i Misbhv. Natomiast Gralak pracowała przy sesjach dla takich tytułów jak T: The NYTimes Style Magazine, Harper’s Bazaar i Elle.
Światowej sławy modelka Malaika Firth w letniej kampanii Reserved >>>
Geometryczne kroje, inspiracje vintage, wiązane topy, nieregularne fasony i oczywiście retro sukienki midi oraz maxi, tak w kilku słowach można opisać kolekcję Reserved. W kapsułowej linii, która ma ciepłą paletę kolorów i przywodzi na myśl wakacje, znalazły się spódnice w kształcie litery „A”, ażurowe krótkie topy na ramiączkach, proste sukienki do ziemi i lekkie, dzianinowe, rozszerzane spodnie. Polska marka udowadnia, że najmodniejsze w tym sezonie są lata 70. Połączenie fioletu, żółtego i miodowego jeszcze nigdy nie było tak dobre. Najbardziej do gustu przypadł nam prosty, gładki komplet w odcieniu lazurowej wody. W galerii znajdziecie cały lookbook Reserved.
1 z 10
Kampania Reserved „Twin Room
2 z 10
Kampania Reserved „Twin Room
3 z 10
Kampania Reserved „Twin Room
4 z 10
Kampania Reserved „Twin Room
5 z 10
Kampania Reserved „Twin Room
6 z 10
Kampania Reserved „Twin Room
7 z 10
Kampania Reserved „Twin Room
8 z 10
Kampania Reserved „Twin Room
9 z 10
Kampania Reserved „Twin Room
10 z 10
Kampania Reserved „Twin Room