Reklama

Dyrektor kreatywny włoskiego domu mody Gucci, Alessandro Michele zaprezentował sesję zdjęciową kapsułowej kolekcji stworzonej specjalnie dla platformy e-commerce Net-a-Porter. Po raz kolejny zachwyca w tym sezonie.

Reklama

"Praca przy tym ekskluzywnym projekcie była jak dreszczyk emocji i jesteśmy bardzo podekscytowani, że po raz pierwszy tego typu projekt został uruchomiony na platformie Net-a-Porter. Alessandro ma ogromny talent i wizję i jeżeli już od niego czegoś oczekujemy, to na pewno znakomitej kolekcji" - współpracę z Gucci komentuje prezydent Net-a-Porter.

"Platforma e-commerce Net-a-Porter wyznaczyła standardy sprzedaży online luksusowej mody. W rezultacie jej klienci są niewątpliwie jednym z najbardziej dobrze poinformowanych i docenionych w całym segmencie rynku online" - Marco Bizzarri, szef domu mody Gucci.

ZOBACZCIE SESJĘ ZDJĘCIOWĄ GUCCI DLA NET-A-PORTER >>>

Reklama
Reklama
Reklama