Reklama

PUMA od wielu już lat zaskakuje, regularnie angażując się w inspirujące współprace ze znanymi osobami, a także zgrabnie przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Obecnie marka ta jest jedną z wiodących na rynku - już od ponad 70 lat produkuje odzież i akcesoria sportowe. Są one spełnieniem oczekiwań aktywnych, najbardziej wymagających klientów na całym świecie - PUMA dystrybuuje bowiem swoje produkty w ponad 120 krajach.

Reklama

Tym razem marka zaprosiła do współpracy Dua Lipę - niezwykle utalentowaną, angielską piosenkarkę i modelkę o albańskich korzeniach, która w 2014 roku wydała swoją debiutancką płytę. Jej oficjalne konto na Instagramie ma ponad 75 milionów followersów. Czy ten duet nie brzmi jak spełnienie naszych marzeń?

Materiały prasowe

Dua Lipa x PUMA, czyli narodziny kolekcji „Flutur” i słodki powrót do lat 90.

Projekty inspirowane latami 90. to ubrania, po które zdecydowanie sięgamy ostatnio najchętniej. Ciekawi was motyw przewodni najnowszej kampanii marki? Jest to logotyp, który powstał z połączenia paska Formstripe z - charakterystycznym dla artystki - opalizującym motylem. Znajdziemy go na uniwersalnych fasonach i czarno-białych koszulkach, a także w przypadku oversize’owej bluzy z kapturem w czarnym kolorze. Przyznajemy, że bardzo tęskniliśmy za tym wzorem!

A co z butami? Model Mayze Flutur skradł nasze serce. Prezentuje się fenomenalnie i będzie genialnie komponował się z wieloma stylizacjami - skórzana, czarna cholewka, zygzakowate szwy na czubku, charakterystyczne logo Dua Lipy na języku oraz wkładce, a także… dwa zestawy sznurówek. Co powiecie na takie połączenie?

Materiały prasowe
Materiały prasowe

„Flutur” - skąd wzięła się, nieco egzotycznie brzmiąca, nazwa tej kolekcji? Oto, jak wypowiada się zaangażowana w kampanię artystka.

Motyle są dla mnie czymś więcej niż tylko pięknymi stworzeniami. Reprezentują transformację, nadzieję i metamorfozę. W ciągu ostatniego roku motyl stał się dla mnie szczególnie symboliczny i znaczący (…) Nazwa kapsuły, „Flutur”, to albańskie słowo oznaczające motyla. Wybrałam je, aby oddać hołd moim korzeniom, jednocześnie celebrując nowy początek z marką PUMA. – mówi Dua Lipa

Maria Jose Valdes, dyrektorka generalna jednostki biznesowej PUMA Sportstyle, mówi o tej współpracy w samych superlatywach, wielokrotnie podkreślając duże zaangażowanie gwiazdy w proces twórczy.

Dla Dua ważnym było, aby w kapsule pojawiły się basicowe produkty, które uzupełnią każdą garderobę. Dokładnie wiedziała, czego chce (…) Dua urzeczywistnia wszystkie swoje pomysły. Praca z nią była ogromną przyjemnością, a ona sama jest prawdziwą ikoną stylu.

Materiały prasowe

Z poczwarki w motyla – psychodeliczna opowieść

Za efekty sesji zdjęciowej odpowiada utalentowany, niemiecki fotograf - Daniel Sannwald. Ma on na swoim koncie ogromne doświadczenie we współpracy z najpopularniejszymi muzykami na świecie. Przenieśmy się zatem na moment do psychodelicznej baśni, którą współtworzył. Zanurzmy się w nową rzeczywistość i bądźmy obserwatorami metamorfozy artystki - przemiany z poczwarki w motyla, z ciemności do technikoloru…

Materiały prasowe

Czyste tło, kolorowe oświetlenie, dodatkowe efekty wizualne – to za sprawą tych zabiegów Daniel Sannwald stworzył magiczny klimat, uwieczniając na swoich zdjęciach tę spektakularną transformację. Pięknie odzwierciedlił założenia pomysłodawców kolekcji, idealnie podarowując nam jej esencję. Zachwycamy się!

Reklama

Warto zanotować tę datę - premiera kapsuły PUMA x Dua Lipa „Flutur” odbędzie się już 18 grudnia, a w 2022 roku nastąpi jej pełna odsłona. Produkty będzie można kupić za pośrednictwem PUMA.com oraz także w wybranych sklepach partnerskich. Nie możemy się doczekać.

Reklama
Reklama
Reklama