Reklama

"Piękna i Bestia" to zdecydowanie jeden z najbardziej wyczekiwanych filmów 2017 roku. Nie tylko ze względu na Emmę Watson w roli Belli, ale przede wszystkim fakt, że jest to pierwsza ekranizacja bajki z 1991 roku (Oscar w kategorii "Najlepsza muzyka" i "Najlepsza piosenka") na podstawie francuskiej baśni ludowej, którą wyprodukował Disney.

Reklama

Za reżyserię najnowszej wersji "Pięknej i Bestii" odpowiedzialny jest Bill Condon, twórca takich hitów kinowych jak chociażby: "Zmierzch": Przed świtem. Część , "Zmierzch": Przed świtem. Część 2 czy musical "Dreamgirls". Z takim głównodowodzącym, obsadą aktorów i historią rozpoznawaną przez miliony ludzi na całym świecie sukces murowany. I tak się właśnie stało.

Film w miniony weekend trafił do 44 krajów na całym świecie i większości z nich uplasował się na pierwszej pozycji najchętniej oglądanych obrazów. Tylko przez ostatnie trzy dni "Piękna i Bestia" zarobiła ze sprzedaży biletów ponad 168 milionów dolarów, a przypomnijmy, że budżet filmu wyniósł 160 milinów dolarów.

Polska marka postanowiła wykorzystać potencjał tego przedsięwzięcia i stworzyć wspólnie z marką Disney kolekcję inspirowaną filmem - jest to pierwsza tego typu współpraca Disneya na polskim rynku.

Do pracy nad kampanią dziewczyny z LH zaprosiły brytyjską fotografkę Charlotte Rutherford (na stałe współpracuje z magazynem NYLON czy Paper Magazine. Na oficjalnej stronie marki pojawiły się pierwsze elementy z czteroczęściowej kolekcji.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama