Reklama

Mohito jest jedną z tych marek, które (pozytywnie!) zaskoczyły nas w tym sezonie. Swoją premierę miała właśnie najnowsza kampania polskiej sieciówki na wiosnę-lato 2018 i musimy przyznać, że jesteśmy nią zachwycone!

Reklama

Kolekcja, którą promuje sesja wizerunkowa Desert Rose, to prawdziwa mieszanka intensywnych kolorów i kobiecych, dość klasycznych fasonów w nieco bardziej nowoczesnym wydaniu. Ten sezon, według Mohito, będzie lekki, zwiewny i pełen kwiatowych, a także tropikalnych printów. Nie zabraknie także falban, powracających po kilku sezonach do łask. Naszą uwagę skupiła na sobie przede wszystkim żółta, ołówkowa sukienka z wiązaniem, którą na pewno zabierzemy na wymarzony urlop oraz biały garnitur przyozdobiony wzorami w egzotyczne kwiaty - idealny na wyjścia na miasto, ale też do pracy.

ZOBACZ TAKŻE: Najpiękniejsze pastelowe ubrania, w które będziecie chcieli zainwestować tej wiosny

Sama kampania też nie pozwala nam przestać myśleć o nadchodzącym lecie (dodajmy, że do najcieplejszej pory roku zostało niewiele ponad 70 dni!). Wakacyjne, niezwykle eteryczne i subtelne zdjęcia to efekt pracy Mateusza Stankiewicza. Natomiast przed obiektywem stanęły polskie modelki - Marta Pawłowska i Karolina Warzecha, które poza ubraniami promują ideę natural beauty - nasz ulubiony urodowy trend, szczególnie podczas wakacji!

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama