Czy moda może być eko? Jak prowadzić markę w sposób przyjazny środowisku i odpowiedzialny społecznie, rozmawiamy z Julią Turewicz, założycielką Nago
Na zakończenie Fashion Revolution Week posłuchajcie nowego odcinka podcastu Glamour „20 minut mody”, w którym Magdalena Zawadzka rozmawia z Julią Turewicz, założycielką marki Nago.
Podcast „20 minut mody”: Czy moda może być eko? Jak prowadzić markę odpowiedzialnie społecznie i ekologicznie? Rozmawiamy z Julią Turewicz z Nago
Chcesz założyć własną markę odzieżową, ale zastanawiasz się, jak zrobić to w sposób odpowiedzialny – zarówno ekologicznie jak i społecznie? Ona przetarła szlaki. Gościem najnowszego odcinka podcastu „20 minut mody” jest Julia Turewicz, która wspólnie ze Jaśkiem Staszem założyła markę Nago (w tym celu oboje porzucili ciepłe posadki w prężnie działającej firmie). Jak wyglądały ich początki? Z jakimi wyzwaniami musieli się zmierzyć i z jakimi mierzą się do dziś? Z jakich tkanin szyją i dlaczego wciąż nie kupują ich w Polsce? O tym wszystkim Julia opowiedziała Magdalenie Zawadzkiej.
Coś dla siebie znajdą tu nie tylko projektanci mody, ale i wszyscy, którym na sercu leży los środowiska. Rozmawiamy także, o tym, jak kupować, by być eko i jakie tkaniny są przyjazne środowisku. A także... co dzieje się za zamkniętymi drzwiami chińskich szwalni i jaki ma to wpływ na nas, Europejczyków. Posłuchajcie!