Grey Days – święto szarości

Marka New Balance wprowadziła kolor szary do swojej kolekcji butów biegowych w latach 80-tych. Odcień ten szybko zyskał na popularności, podobnie jak wszystkie cechy klasycznych modeli.

Mat. prasowe

Zgodnie z ideą „fearlessly independent” New Balance postawiło na szary, który stał się wyróżnikiem marki na tle konkurencji. Ten funkcjonalny kolor nie tylko sprawdzał się doskonale podczas biegania po twardych powierzchniach, takich jak asfalt czy beton, ale także dodawał butom wyjątkowego charakteru (który przemawiał nie tylko do sportowców).

Mimo upływu lat i zmieniających się trendów, szary nadal pozostaje symbolem ponadczasowej jakości i stylu marki. Od casualowych spacerów po mieście, po eleganckie spotkania, buty New Balance doskonale uzupełniają modową garderobę. Dodają jej charakteru i stylu. Grey is the new black!

Mat. pras

Przekonajcie się o tym podczas tegorocznych obchodów Grey Days. Wejdźcie na specjalnie przygotowaną stronę www i zobaczcie, jakie niespodzianki ma dla nas ta kultowa już marka.

Premiera filmu „Grey Days” na cześć kultury sneakersowej i nie tylko

To jednak nie koniec dobrych informacji. Marka New Balance przygotowała wyjątkowe wydarzenie dla swoich fanów - premierę specjalnego filmu krótkometrażowego zatytułowanego „Grey Days”. Wideo to hołd oddany wszechobecnemu wpływowi marki na globalną kulturę sneakersową – od świata sportu, po styl uliczny (i wszystko, co mieści się pomiędzy). Składa się z siedmiu krótkich epizodów, które razem tworzą jedną, siedmiominutową produkcję. Każdy z epizodów ukazuje inny aspekt historii marki oraz jej związku z szarością.

Film został wyprodukowany przez nową wytwórnię American Haiku. Był owocem współpracy dyrektorów kreatywnych Thoma Glovera i Daniela Wolfe'a, razem z Elliottem Powerem. Reżyserem zdjęć jest Norm Li, a studio Stray London odpowiadało za doskonale zrealizowaną animację retro z lat 60. Zdjęcia do filmu wykonał Samuel Bradley.

„Ten film celebruje nie tylko znaczenie szarego koloru dla firmy, ale także to, co oznacza dla konsumentów New Balance. To wyraz uznania dla wszystkich miłośników marki, którzy od lat wspierają naszą ikonę Grey” – powiedział Chris Davis Chief Marketing Officer i Senior Vice President of Merchandising w New Balance, dodając:

To także wyraz wszechobecności szarego koloru, który przemawia do ludzi na całym świecie. Reprezentuje autentyczność, wszechstronność i ponadczasowość, przenosząc nasze dziedzictwo w przyszłość.

Krótkometrażowy film daje wyjątkową okazję do tego, aby zgłębić historię i sekret sukcesu New Balance – producenta, którego buty stały się symbolem niezależności, jakości i stylu.

Mat. prasowe

Nowe wyzwania, niezmienny cel – marka New Balance

New Balance, marka istniejąca od 1906 roku od pokoleń wpływa na kulturę i trendy. Z pięcioma fabrykami w Stanach Zjednoczonych i jedną w Wielkiej Brytanii, zatrudniając 9000 pracowników na całym świecie, firma New Balance jest znana z zaangażowania w produkcję najwyższej jakości obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych.

Od momentu, gdy jej produkty pojawiły się na polskim rynku w latach 90. XX wieku, stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych marek. Dzięki innowacyjności, jakości i miłości do sportu, nadal pozostaje liderem w branży. Produkty New Balance inspirują ludzi do aktywnego stylu życia i osiągania celów.

Mat. prasowe

Przyłączcie się do obchodów Grey Days 2024 i odkryjcie, co jeszcze przygotowała marka New Balance!

Materiał promocyjny New Balance