CROPP po raz kolejny stawia na młodych twórców i zaskakuje kampanią
Polska marka młodzieżowa dobrze wie, że jak stworzyć kampanię, której nie da się nie zauważyć. Po raz kolejny zatrudnili świetną ekipę młodych ludzi, którzy doskonale czują klimat CROPP'a.
Bohaterami kampanii CROPP’a na sezon jesień-zima 2016 zostali: modelka Charlotte Tomaszewska oraz model Gamou Fall. Dodatkowo marka zaprosiła do projektu gości specjalnych: tancerkę Paulinę Dering oraz zawodowego skateboard’era Przemysława Hipplera.
W jesiennej kolekcji znajdziecie przede wszystkim miks T-shirtów z nadrukami (między innymi ze sloganem „Witch, better have my candies”) , bluzki typu longsleeve, oversizove kurtki, minimalistyczne, denimowe fasony oraz wszechobecny unisex.
Autorką stylizacji jest Iwona „Starka” Łęczycka (współpracowała przy kostiumach Margaret i Justyny Steczkowskiej) , a za makijaż odpowiedzialna jest Marianna Yurkiewicz. Autorem zdjęć we francuskim Le Corbusier, Le bowl de Marseille, La Cours Julien i Prado jest fotograf Bartek Wieczorek.
1 z 11
CROPP w kampanii jesień-zima 2016 łamie reguły panujące w modzie
2 z 11
CROPP w kampanii jesień-zima 2016 łamie reguły panujące w modzie
3 z 11
CROPP w kampanii jesień-zima 2016 łamie reguły panujące w modzie
4 z 11
CROPP w kampanii jesień-zima 2016 łamie reguły panujące w modzie
5 z 11
CROPP w kampanii jesień-zima 2016 łamie reguły panujące w modzie
6 z 11
CROPP w kampanii jesień-zima 2016 łamie reguły panujące w modzie
7 z 11
CROPP w kampanii jesień-zima 2016 łamie reguły panujące w modzie
8 z 11
CROPP w kampanii jesień-zima 2016 łamie reguły panujące w modzie
9 z 11
CROPP w kampanii jesień-zima 2016 łamie reguły panujące w modzie
10 z 11
CROPP w kampanii jesień-zima 2016 łamie reguły panujące w modzie
11 z 11
CROPP w kampanii jesień-zima 2016 łamie reguły panujące w modzie