Reklama

Bohaterami kampanii CROPP’a na sezon jesień-zima 2016 zostali: modelka Charlotte Tomaszewska oraz model Gamou Fall. Dodatkowo marka zaprosiła do projektu gości specjalnych: tancerkę Paulinę Dering oraz zawodowego skateboard’era Przemysława Hipplera.

Reklama

W jesiennej kolekcji znajdziecie przede wszystkim miks T-shirtów z nadrukami (między innymi ze sloganem „Witch, better have my candies”) , bluzki typu longsleeve, oversizove kurtki, minimalistyczne, denimowe fasony oraz wszechobecny unisex.

Autorką stylizacji jest Iwona „Starka” Łęczycka (współpracowała przy kostiumach Margaret i Justyny Steczkowskiej) , a za makijaż odpowiedzialna jest Marianna Yurkiewicz. Autorem zdjęć we francuskim Le Corbusier, Le bowl de Marseille, La Cours Julien i Prado jest fotograf Bartek Wieczorek.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama