Reklama

Kampania "#WeAllCan", która swoją premierę miała w zeszłym roku wywołała spore poruszenie pośród młodych ludzi. Marka American Eagle zainicjowała ten projekt społeczny, by zachęcić tzw. "millenialsów" do walki o swoją przyszłość i lepsze jutro. W krótkich filmach promujących całą akcję, gwiazdy, takie jak Troye Sivan czy Hailee Steinfeld zapewniały odbiorców, że najważniejsze w życiu jest realizowanie swoich marzeń i pasji.

Reklama

W nadchodzącym sezonie ambasadorem tego projektu została gwiazda internetu Cameron Dallas. 22-letni model, aktor i piosenkarz jest idealnym uosobieniem znanego twierdzenia "american dream". W krótkim czasie stał się gwiazdą internetu, podbił świat filmu, muzyki i mody.

Jego profil na Instagramie obserwuje ponad 17 mln użytkowników. Serwis Netflix stworzył film dokumentalny, w którym przedstawia historię młodej gwiazdy. W zeszłym roku wziął udział w kampanii Dolce&Gabbana, pozując u boku sławnych dzieci największych gwiazd showbiznesu, a miesiąc temu zadebiutował w pokazie wiosennej kolekcji włoskiego domu mody podczas Tygodnia Mody w Mediolanie.

W najnowszej sesji zdjęciowej wzięli udział również deskorolkarz Ben Nordberg, piosenkarz Jacob Whitesides, aktor Justice Smith, aktorka Alexandra Shipp i modelki Fernanda Ly oraz Staz Lindes. Według dyrektora kreatywnego marki, zróżnicowana obsada ma pomóc w dotarciu do większej ilości młodych ludzi.

Reklama

Zobaczcie zdjęcia promujące wiosenną kolekcję marki American Eagle.

Reklama
Reklama
Reklama