Reklama

W tym artykule:

  1. Event Carrera i bracia Kacperczyk: nowy punkt widzenia
  2. Carrera „Drive your story”: zobacz wideo z wydarzenia
Reklama

Event Carrera i bracia Kacperczyk: nowy punkt widzenia

Event promujący nową kampanię Carrera, „Drive your story” odbył się w klimatycznej przestrzeni (Jasna 1 w Warszawie - wszyscy fani muzyki elektronicznej i niezależnej z pewnością znają to miejsce). Wśród gości nie zabrakło gwiazd. Na wydarzeniu pojawili się m.in.: Marcelina Zawadzka, Klaudia El Dursi, Jessica Mercedes, Karoliona Gilon, Karolina Płocka czy Monika Miller.

Materiały prasowe

Nie mogło oczywiście zabraknąć ambasadorów marki, Macieja i Pawła Kacperczyków. Bracia Kacperczyk nie podążają za trendami... Oni je tworzą. Ich muzyka jest powiewem świeżości na polskiej scenie muzycznej - śmiało eksperymentują z różnymi gatunkami, łącząc np. new-schoolowy rap z wibrującym surf rockiem. Idealnie rezonują z mentalnością młodego pokolenia. Charyzmatyczne teksty, oryginalny styl i eklektyczne podejście do muzyki tego duetu to piękny sposób na wyrażenie siebie i (tak cenionej przez markę Carrera) niezależności.

Materiały prasowe

Marka optyczna Carrera, której bracia Kacperczyk zostali ambasadorami, jest wyborem nr 1 wszystkich sportowców (od Formuły 2 po narty, kolarstwo i snowboard) już od... 67 lat! Tak, dokładnie od 1957 roku po te okulary przeciwsłoneczne sięgają pionierzy sportu. Carrera jest wierna swoim wartościom. Okulary tego prestiżowego, włoskiego brandu to kwintesencja dobrego stylu, apetytu na życie i indywidualizmu. Są innowacyjne, przyciągają uwagę i genialnie łączą funkcjonalność z włoskim designem.

Marka Carrera zrodziła się z pasji. Jej początki wiążą się z legendarnym wyścigiem Carrera Panamericana, który fascynował kierowców i miłośników motoryzacji na całym świecie. Przełomowy produkt tej współpracy to okulary Carrera Porsche Design 5621/23 - jedne z pierwszych na świecie okularów z wymiennymi soczewkami. To rozwiązanie umożliwiało szybką zmianę koloru soczewek w zależności od warunków oświetleniowych.

Materiały prasowe

W ikoniczne okulary Carrera z literą C zaopatrują się najbardziej inspirujący artyści. Nic więc dziwnego, że polskimi ambasadorami zostali oryginalni i wyraziści bracia Kacperczyk. To perfect match.

Carrera „Drive your story”: zobacz wideo z wydarzenia

Globalna kampania Carrera „Drive your story” zachęca do budowania nowych, wartościowych wspomnień i odwagi w wyrażaniu siebie. Żyj robiąc to, co kochasz, a każdy twój dzień będzie pełny. Zainspiruj się wartościami głoszonymi przez markę Carrera i postawą braci Kacperczyk - przejmij stery własnej historii.

A jak o współpracy ambasadorskiej z marką Carrera wypowiadają się muzycy?

Tak naprawdę mam okulary tej firmy w każdym teledysku, bo noszę je na co dzień, jest to element mojego wizerunku - stwierdził Paweł Kacperczyk - To jest niesamowite, stare modele (...) w ogóle się nie zestarzały i mam wrażenie, że te, które mamy na sobie, też będą wyglądały dobrze za 20 lat - dodał Maciej Kacperczyk.

Zobacz wideo z eventu Carrera


Reklama

Manager marketingu Carrera, Giorgio Zago, stwierdził, że te okulary to „autentyczność i piękno kształtów”... i trudno jest się z nim nie zgodzić.

Materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama