Reklama

W tym sezonie marka łączy sport i przygodę na świeżym powietrzu, bez mediów społecznościowych. To świat, w którym nocne maratony na czacie internetowym ustępują miejsca całodniowym eskapadom na plaży, dniom spędzonym na basenie czy w skateparku.

Reklama

Aby w pełni oddać ducha kampanii oraz uczcić zbliżające się lato, fotograf Grant James-Thomas i dyrektorka kreatywna Ashley Munns, kierująca się miłością do kalifornijskich krajobrazów, dostarczyli nieoczekiwane obrazy. Ich wizja pozwala doświadczyć ekstremalnego nurkowania, upadku podczas gry w siatkówkę plażową czy skoku w dal. Spodziewaj się trików, szalonych ujęć oraz jaskrawych kolorów, które stają się jeszcze bardziej wyraziste pod słonecznym niebem.

Jako dodatkowy zwrot akcji, marka postanowiła uczynić gwiazdą tego show swoją kultową torbę na ramię POCKET BAG. Dzięki mocnym kieszeniom i krągłościom, torba ta bez trudu zmienia styl. Srebrna, neonowożółta, czarna czy różowa, ze sportowymi paskami, kolorowymi frędzlami lub dużym, oldschoolowym łańcuchem - torba POCKET BAG lata wysoko i zawsze udaje jej się wykonać sztuczkę. Wykonana zarówno ze skóry, jak i z tkaniny, jest gotowa do freestyle'u na świeżym powietrzu - nawet w ekstremalnych warunkach!

BIMBA Y LOLA SS23 / Mat. prasowe
BIMBA Y LOLA SS23 / Mat. prasowe
Reklama

Naiwny i zaciekły. Niewinny i głośny. To jest sport ekstremalny według BIMBA Y LOLA!

Reklama
Reklama
Reklama