Ashley Graham i jej mama w kampanii strojów kąpielowych Swimsuits for All
Modelka plus size i jej mama Linda Graham wzięły udział w sesji wizerunkowej strojów, zaprojektowanych przez Ashley
- Aleksandra Jóźwiak
Ashley Graham od kilku lat konsekwentnie przełamuje współczesne kanony piękna, udowadniając, że rozmiar nie ma znaczenia, a najważniejsze to po prostu lubić siebie. Obecnie chyba najsłynniejsza modelka plus size po raz kolejny stworzyła linię strojów kąpielowych dla marki Swimsuits for All, a także wystąpiła w sesji wizerunkowej. 30-latka słynie z niekonwencjonalnych pomysłów i promowania ruchu body positive. W nowej kampanii The power of the journey wystąpiła wspólnie z mamą, 53-letnią Lindą Graham. Przesłanie jest proste: kobieta w każdym wieku i rozmiarze ma prawo czuć się dobrze zarówno w stroju jednoczęściowym, jak i bikini. Aby to udowodnić, Ashley i jej mama pozują na plaży w Maroko, obydwie wyglądają zjawiskowo i widać, że świetnie się bawią. Kolekcja, którą reklamują, składa się z kolorowych kostiumów, mniej lub bardziej wyciętych. Nieoczywiste połączenia kolorów oraz kwiatowe motywy dają wyrazisty efekt. Nie zabrakło również klasyki w postaci bardziej stonowanych modeli. W sumie kapsułowa linia dla Swimsuits for All zawiera 13 strojów dostępnych w rozmiarach od 4 do 22, a cena wynosi około 350 złotych.
Ashley Graham w odważnej sesji w 100% bez retuszu! >>>
Uważam, że piękno nie ma wieku, rasy i rozmiaru, i że to nie jest trend – na każdym etapie życia można czuć się pięknie
mówi Ashley. Chcemy zbić z nią piątkę za promowanie naturalnego, zdrowego wyglądu i miłości do samej siebie. Zobaczcie kampanię z jej mamą poniżej!
1 z 5
Ashley Graham w kampanii Swimsuits for All
2 z 5
Jaka mama, taka córka, czyli Ashley i jej mama Linda pozują dla marki Swimsuits for All
3 z 5
Ashley i jej mama Linda w kampanii Swimsuits for All prezentują się pięknie!
4 z 5
Ashley przyznała, że jej mama od zawsze jest jej największą inspiracją. Powiedziała także, że odegrała znaczącą rolę w budowaniu jej pewności siebie
5 z 5
Słoneczna kampania „The power of the journey” powstała w Maroko