80-letnia modelka zostałanową twarzą Gucci
Alessandro Michele zaskakuje od początku swojej kadencji jako dyrektor kreatywny domu mody Gucci. Każdą swoją decyzją chce pokazać, że świat mody nie należy tylko do wychudzonych modelek.
Pierwszą decyzją, która pokazała że nowy dyrektor kreatywny domu mody Gucci zamierza zmienić postrzeganie marki, było obsadzenie mężczyzny w reklamie perfum dla kobiet. Alessandro otwarcie powiedział, że chce aby nową cechą charakterystyczną dla brandu było zamazanie granic między kobiecym, a męskim światem. Jared Leto w najnowszej kampanii Gucci Guilty wypadł fenomenalnie u boku pięknych, półnagich modelek.
Kolejnym krokiem w objętej przez Alessandro strategii jest pokazanie, że piękno nie ma granic, szczególnie jeżeli chodzi o wiek. Świat pop kultury zdominowany jest przez wschodzące młode gwiazdki. Praktycznie z każdego billboardu patrzy na nas twarz Kendall Jenner, Gigi Hadid lub Cary Delevingne. Zaproszenie do współpracy 80-letniej Vanessy Redgrave to zaskakująca i miła odmiana dla oka. Na twarzy legendy brytyjskiego kina gołym okiem można zauważyć nieprzemijające piękno.
Aktorka idealnie wpasowuje się w klimat najnowszej kampanii Gucci Cruise 2017, która jak opisuje Michele, inspirowana jest arystokratyczną Anglią. Chatsworth House, posiadłość księcia i księżnej Devonshire prezentuje się idealnie jako tło dla najnowszych projektów Gucci. Kwieciste sukienki, wiktoriańskie kroje, klasyczna czerń i beż przełamane kontrastowym pasem w narodowych barwach Wielkiej Brytanii, to styl, na który może pozwolić sobie kobieta w każdym wieku.
1 z 5
Gucci Cruise 2017
2 z 5
Gucci Cruise 2017
3 z 5
Gucci Cruise 2017
4 z 5
Gucci Cruise 2017
5 z 5
Gucci Cruise 2017