Podcast Sekspertki: Joanna Kuzdak, prezes marki Obsessive, o tym, jak zmysłowa bielizna może wpłynąć na jakość naszego życia erotycznego
Czy wiecie, że w Polsce od ładnych kilkunastu lat rozwija się jedna z najpopularniejszych na świecie marek z seksowną bielizną? Jeśli chcecie poznać jej historię i dowiedzieć się, jak taka bielizna może realnie wpłynąć na wasze życie erotyczne, pewność siebie, podejście do własnego ciała, to koniecznie posłuchajcie kolejnego odcinka naszego podcastu!
Czy bielizna, zwłaszcza erotyczna, to fanaberia? Czy może ona mieć faktycznie wpływ na nasze zachowanie, w tym na nasze podejście do seksu? Pobudzać naszą fantazję? Czy Polki chętnie wydają pieniądze na bieliznę i akcesoria, które można wykorzystać w sypialni?
Posłuchaj podcastu Sekspertki z Joanną Kuzdak!
Na wszystkie moje pytania odpowiedziała Joanna Kuzdak, prezes polskiej marki Obsessive ze zmysłową bielizną. Ba, Joanna opowiedziała mi o wiele więcej, podzieliła się osobistymi doświadczeniami, powiedziała o romantycznej historii powstania Obsessive 15 lat temu w niewielkim Czańcu, jak i o pewnej akcji, która zdziałała niemal cuda, jeśli chodzi o jej uczestniczki i ich pewność siebie. A za tym wszystkim kryje się właśnie bielizna! I choć wydawać by się mogło, że to nie jest szczególnie istotny element, że przecież mamy go na sobie tylko przez chwilę, a następnie się go pozbywamy, to w rzeczywistości wygląda to nieco inaczej. Co jest zatem niezbędne, by bielizna zdziałała cuda? Jaką i jak wybierać? W czym może ona nam pomóc? Posłuchajcie!
Podcastu Sekspertki, w tym najnowszego odcinka (s01e06) możecie posłuchać także na Spotify.
Joanna Kuzdak
Joanna Kuzdak, CEO Amocarat (Obsessive), to prawdziwa „wonder woman” z ogromnym doświadczeniem zawodowym i wiarą w ludzi. Łączy w sobie kompetencje managera, coach’a oraz doradcy biznesowego, co przełożyło się na liczne sukcesy zawodowe w firmach zarówno prywatnych, jak i publicznych, w różnych branżach na terenie Polski i w sektorze międzynarodowym (media, finanse, ubezpieczenia, bankowość, start-upy, e-commerce).
Joanna posiada doświadczenie w kierowaniu zespołami liczącymi 50-5000 osób i w zarządzaniu wysokobudżetowymi firmami. Determinacja, dynamiczność w działaniu, zaangażowanie, pasja i motywujący styl zarządzania – takie połączenie cech sprawia, że zespoły prowadzone przez Joannę osiągają wyznaczone cele w przyjaznym środowisku, które sprzyja stałemu rozwojowi.