Reklama

Zakupy nie były jedynym gorącym punktem programu podczas tej edycji Szaleństwa Zakupów w Galerii Mokotów. Od środy 18-go maja oglądaliśmy wystawę okładek magazynów ELLE oraz odwiedzaliśmy strefę foto, w której robiliśmy sobie szałowe zdjęcia. Od piątku zachwycaliśmy się panelami dyskusyjnymi o modzie z drugiego obiegu, modzie odpowiedzialnej, cyrkularnej, która na stałe zagościła w naszych domach. Opowiadały o niej: Angelika Kucińska, zastępczyni redaktorki naczelnej i szefowa działu popkultura magazynu Glamour oraz Zofia Zochniak, współzałożycielka portalu fundrisingowego UbraniaDoOddania.pl. A propos odpowiedzialnej mody – mogliśmy też odwiedzić Butik Cyrkularnego na 1 piętrze galerii, gdzie obowiązywał rabat 20% na cały asortyment

Reklama
Szaleństwo Zakupów

Gościom przypadły także do gustu także warsztaty stylizacyjne Arenart & i stylistki Marta Waluk oraz stylizacje na specjalne okazje przygotowane prze Warsaw Concept Store. Fani pięknych zapachów wsłuchiwali się w opowieści o komponowaniu perfum podczas warsztatów w perfumerii Quality Missala. Z kolei wielbiciele urody z radością spotkali się z Magdaleną Mikołajczyk, redaktorką magazynu Claudia i prowadzącą cykl "Lekcja Urody" oraz makijażystką marki Armani, która zaprezentowała na modelce jak łatwo uzyskać glow look za pomocą makijażu. Tajniki pięknego make upu zdradzała też ekspertka SEPHORA na urodowym Master Class.

Szaleństwo Zakupów

Kobiecość niejedno ma imię, a z pewnością idzie w parze z wielką mocą. I właśnie o sile kobiet opowiadała Justyna Moraczewska, autorka książek i dziennikarka związana z mediami dla kobiet, Alina Adamowicz terapeutka, doświadczona managerka biznesu i certyfikowany coach oraz Marta Król aktorka teatralna i filmowa.

sZz
Szaleństwo Zakupów

Zakupione rzeczy można było spersonalizować i ozdobić w specjalnie stworzonym punkcie hafciarskim. Całą akcję zwieńczył wielki, stylizowany przez Magdę Jagnicką pokaz mody, który zadziałał na widzów wręcz terapeutycznie. To była prawdziwa zabawa stylem i barwami. 40 modelek i modeli, letnie kolekcje wybranych marek pokazały swoje słoneczne oblicze. Krótkie i długie sukienki, marynarki i garnitury, ekscentryczne koszule, buty, kapelusze i wszelkie dodatki – to było święto mody. Makijaż modelek był dziełem specjalistów marki Sephora, za włosy zadbał Hair Team Łukasz Urbański. W stylizacjach użyte zostały produkty ze sklepów znajdujących się w Galerii Mokotów.

Szaleństwo Zakupów
Reklama

I do tego przez wszystkie dni imprezy na odwiedzających czekały miłe zaskoczenia i prawdziwe upominki. Wystarczyło zrobić zakupy za łączną kwotę 150 zł w trzech różnych sklepach biorących udział w akcji Szaleństwa zakupów i z paragonami zgłosić się do punktu wydawania prezentów. A komu było mało, mógł jeszcze posłuchać świetnego koncertu, gdzie DJ w duecie ze skrzypaczką (na elektronicznych skrzypach) zachwycili przybyłą publiczność. Było świetnie.

Reklama
Reklama
Reklama