Wrażliwość może być naszą siłą. Ta piękna kampania łączy pokolenia i podkreśla wyjątkowość każdej z nas
Czy może być coś piękniejszego od głębokiego odczuwania emocji? To właśnie one oraz zróżnicowane cechy charakteru sprawiają, że każda z nas jest inna, przeżywając różne sytuacje na swój sposób. Jedną z najbardziej delikatnych cech, najczęściej kojarzonych z kobietami, jest wrażliwość, która umożliwia przeżywanie chwili i odczuwanie pewnych emocji na głębszym poziomie. I to właśnie ona stała się główną bohaterką kampanii AA, zorganizowanej z okazji 40-lecia marki.
- AA w Glamour.pl
Kampania pod hasłem #jestemwrażliwAA niesie za sobą szczytny cel – ma nam uświadomić, że w byciu wrażliwą nie ma nic złego, że nie ma się czego wstydzić, a nawet wręcz przeciwnie – wrażliwość na piękno, na przeżywanie chwil to super moc, która podkreśla wyjątkowość, pozwala czerpać z życia więcej i budować piękne, głębokie relacje. W kampanii wzięło udział pięć fantastycznych kobiet, które reprezentują różne oblicza wrażliwości.
Blogerka i makijażystka, Agata Manosa, przyznaje, że jest wrażliwa na szeroko pojęte piękno ukryte w każdej z nas. Nicole Akonchong, modelka, którą z pewnością kojarzycie z Top Model, lubi rozmawiać o uczuciach i podkreśla, jak ważne jest dla niej budowanie relacji z innymi ludźmi. Jedna z naszych ulubionych dziennikarek telewizyjnych, której przepisy zagościły na stołach niejednej z nas, Ewa Wachowicz, wyznaje, że jest empatyczna i ma wyostrzone zmysły na wszystkie smaki życia. Wrażliwość znanej z TikToka Julii Żugaj, którą na co dzień obserwuje prawie trzy miliony osób, wynika z jej miłości do muzyki i ludzi. Bohaterką kampanii jest również przepiękna Kobieta zawsze młoda, czyli Irena Wielocha. To wyjątkowa przedstawicielka pokolenia 70+, która jest wrażliwa na wszystko co przynosi czas i, jak sama przyznaje, jest niezwykle ciekawa co przyniosą kolejne lata jej życia.
Krem wrażliwy na każdą z nas
Ta wrażliwość i delikatność przejawia się jednak nie tylko w środku, ale i na zewnątrz. Aż 7 na 10 Polek ma wrażliwą skórę! To oznacza, że 70% z nas może mieć problemy z jej reaktywnością, czyli większą podatnością na oddziaływanie czynników wewnętrznych oraz zewnętrznych, takich jak stres, dieta czy nieodpowiednio dobrane kosmetyki. I właśnie tutaj wkracza bohater kampanii #jestemwrażliwAA, czyli stworzony na podstawie 40-letniego doświadczenia krem do pielęgnacji skóry wrażliwej oraz skłonnej do podrażnień. To intensywnie nawilżający produkt 72h, który dzięki swojej innowacyjnej, mocno odżywczej i niezwykle lekkiej konsystencji zapewni skórze porządne nawodnienie i długotrwały komfort.
Śmiało możemy powiedzieć, że wymagająca skóra w końcu dostanie to na co naprawdę zasłużyła! Bezpieczeństwo linii AA Cera Wrażliwa zostało potwierdzone testami dermatologicznymi z udziałem osób z alergicznymi chorobami skóry, formuła nie zawiera barwników oraz ma pH neutralne dla skóry. I co dla nas bardzo ważne – produkty nie są testowane na zwierzętach oraz są wegańskie!
A na co wrażliwa jest marka AA? Według nas na różnorodność, która łączy pokolenia i piękno, które jest we wszystkich kobietach, niezależnie od ich wieku. My już wiemy, że jubileusz będziemy obchodzić razem z AA – a Wy?