„Uświadomiłam sobie, że mogę wszystko”. Siła kobiet przeciw stereotypom
Pasja do szybkiej jazdy samochodem otworzyła jej drzwi do świata motoryzacji. Jak być pewną siebie i odważnie kroczyć swoją drogą? Na te i wiele innych pytań odpowiada Gosia Prus, licencjonowana zawodniczka wyścigowa i rajdowa. Rozmowę z serii Mani Talk przeprowadzono w ramach kampanii „Jestem sobą, więc wybieram NEONAIL”.
"Jestem dziewczyną, więc lubię zakręcić tyłem"
W walce ze stereotypami rusza Gosia Prus, licencjonowana zawodniczka wyścigowa i rajdowa. W swojej karierze niejednokrotnie spotkała się z nieprzychylnymi opiniami, które szły w parze z krzywym spojrzeniem. Nie przejęła się. Jej zdaniem wiara w siebie i mocny cel to podstawa, ale liczy się też solidny trening. O szczegółach opowiada w podcaście Mani Talk, do którego zaproszenie przyjęła jako ambasadorka marki NEONAIL.
Uważa się, że kobiety nie mają takich predyspozycji do szybkiej jazdy jak mężczyźni. Nigdy się z tym nie zgadzałam. Wszystko zależy od pracy wkładanej w treningi i ciągłe doskonalenie umiejętności
W najnowszej kampanii zrealizowanej przez markę NEONAIL Gosia Prus udowadnia, że warto przełamywać bariery i zmieniać świat wokół siebie. Spot w całości zbudowany jest na kontraście pomiędzy tym, co stereotypowo wciąż myśli się (i mówi) o kobietach, a tym, co faktycznie je pasjonuje i napędza.
„Jestem sobą, więc wybieram NEONAIL”
W ramach kampanii zrealizowanej przez markę NEONAIL powstała seria podcastów Mani Talk. W każdym odcinku bohaterki dzielą się swoimi osobistymi historiami dotyczącymi swojego życia i pasji.
Gosia Prus, która otwiera tę serię, mówi, co napędza ją do działania i pozwala zrealizować marzenia. Gosia zdradza także swoje patenty na to, jak dodać kobietom pewności siebie. Jej zdaniem wiele zależy od nas samych oraz tego, ile pracy włożymy w budowanie poczucia wartości. Nawet, jeśli popełnimy błąd, możemy wyciągnąć z tego cenną lekcję na przyszłość.
Przede wszystkim liczą się chęci. Jeżeli chcemy, zdobędziemy pewność siebie metodą prób i błędów
W trakcie podcastu MANI TALK poznajemy nie tylko świat motoryzacji, ale również urody. Dla Gosi dbanie o siebie jest tak samo ważne, jak jazda na torze wyścigowym. Kombinezon rajdowy zakłada tak samo chętnie, jak sukienki, a manicure jest dla niej symbolem pewności siebie.
Jaki kolor paznokci lubię? Oczywiście czerwony. To piękny, głęboki odcień, który przy okazji nawiązuje do logotypu marki Rossmann. To właśnie w tej sieci drogerii debiutuje NEONAIL – mówi Gosia Prus.
Pozostałymi bohaterkami kampanii NEONAIL są: wokalistka Sara James, perkusistka Wiktoria Bialik, 52-letnia DJ Ara i karateczka Anna Kowalska.
Chcesz lepiej poznać Gosię? Obejrzyj podcast Mani Talk z jej udziałem i zobacz, co jeszcze powiedziała o kobiecości i pewności siebie.
Materiał promocyjny marki NEONAIL