"Jestem dziewczyną, więc lubię zakręcić tyłem"

W walce ze stereotypami rusza Gosia Prus, licencjonowana zawodniczka wyścigowa i rajdowa. W swojej karierze niejednokrotnie spotkała się z nieprzychylnymi opiniami, które szły w parze z krzywym spojrzeniem. Nie przejęła się. Jej zdaniem wiara w siebie i mocny cel to podstawa, ale liczy się też solidny trening. O szczegółach opowiada w podcaście Mani Talk, do którego zaproszenie przyjęła jako ambasadorka marki NEONAIL.

Uważa się, że kobiety nie mają takich predyspozycji do szybkiej jazdy jak mężczyźni. Nigdy się z tym nie zgadzałam. Wszystko zależy od pracy wkładanej w treningi i ciągłe doskonalenie umiejętności
– mówi Gosia Prus.
Materiały prasowe
Materiały prasowe

W najnowszej kampanii zrealizowanej przez markę NEONAIL Gosia Prus udowadnia, że warto przełamywać bariery i zmieniać świat wokół siebie. Spot w całości zbudowany jest na kontraście pomiędzy tym, co stereotypowo wciąż myśli się (i mówi) o kobietach, a tym, co faktycznie je pasjonuje i napędza.

„Jestem sobą, więc wybieram NEONAIL”

W ramach kampanii zrealizowanej przez markę NEONAIL powstała seria podcastów Mani Talk. W każdym odcinku bohaterki dzielą się swoimi osobistymi historiami dotyczącymi swojego życia i pasji.

Gosia Prus, która otwiera tę serię, mówi, co napędza ją do działania i pozwala zrealizować marzenia. Gosia zdradza także swoje patenty na to, jak dodać kobietom pewności siebie. Jej zdaniem wiele zależy od nas samych oraz tego, ile pracy włożymy w budowanie poczucia wartości. Nawet, jeśli popełnimy błąd, możemy wyciągnąć z tego cenną lekcję na przyszłość.

Przede wszystkim liczą się chęci. Jeżeli chcemy, zdobędziemy pewność siebie metodą prób i błędów
– dodaje.

W trakcie podcastu MANI TALK poznajemy nie tylko świat motoryzacji, ale również urody. Dla Gosi dbanie o siebie jest tak samo ważne, jak jazda na torze wyścigowym. Kombinezon rajdowy zakłada tak samo chętnie, jak sukienki, a manicure jest dla niej symbolem pewności siebie.

Materiały prasowe
Materiały prasowe
Jaki kolor paznokci lubię? Oczywiście czerwony. To piękny, głęboki odcień, który przy okazji nawiązuje do logotypu marki Rossmann. To właśnie w tej sieci drogerii debiutuje NEONAIL – mówi Gosia Prus.
Materiały prasowe

Pozostałymi bohaterkami kampanii NEONAIL są: wokalistka Sara James, perkusistka Wiktoria Bialik, 52-letnia DJ Ara i karateczka Anna Kowalska.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Chcesz lepiej poznać Gosię? Obejrzyj podcast Mani Talk z jej udziałem i zobacz, co jeszcze powiedziała o kobiecości i pewności siebie.

Materiał promocyjny marki NEONAIL