Ten model torebki od Bimba y Lola to must-have najbliższych sezonów. Poznajcie nową, awangardową it-bag, o której już teraz marzą dziewczyny z branży
Światło dzienne właśnie ujrzała najnowsza kampania hiszpańskiej marki Bimba y Lola. „LOVE, ALWAYS” to nie tylko mistrzowska realizacja i gwiazdorska obsada, ale także zapowiedź jednego z najgorętszych trendów nadchodzącego roku. Odważnej i świeżej torebki Chimo.
![Ten model torebki od Bimba y Lola to must-have najbliższych sezonów. Poznajcie nową, awangardową it-bag, o której już teraz marzą dziewczyny z branży Ten model torebki od Bimba y Lola to must-have najbliższych sezonów. Poznajcie nową, awangardową it-bag, o której już teraz marzą dziewczyny z branży](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/60/2024/10/ten-model-torebki-od-bimba-y-lola-to-must-have-najblizszych-sezonow-poznajcie-nowa-awangardowa-it-bag-o-ktorej-juz-teraz-marza-dziewczyny-z-branzy-82457a2.jpeg?quality=90&crop=0px,0px,1500px,999px&resize=980,654)
- Bimba w Glamour.pl
Przyjaźń, muzyka, taniec, wolność. I miłość, przede wszystkim miłość. Taka właśnie jest osadzona w świątecznym nastroju kampania „LOVE, ALWAYS”. Główną bohaterką video jest Nathy Peluso, światowej klasy piosenkarka, tancerka i niezaprzeczalna ikona Generacji Z.
![a52bb084737d9c97e4da57d24e948ea5bf8e2209-55725da](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/60/2024/10/a52bb084737d9c97e4da57d24e948ea5bf8e2209-55725da.jpeg?quality=90&resize=700,500)
W klipie promującym „LOVE, ALWAYS” argentyńska gwiazda wymyka się z domu podczas bożonarodzeniowej kolacji z rodziną, by wraz z przyjaciółmi świętować noc przepełnioną radością, fajerwerkami i rytmami kultowych przebojów lat 90. To spotkanie różnych ludzi zjednoczonych w miłości i wzajemnym szacunku, któremu towarzysz muzyka, ruch i celebracja chwili.
Za ułożenie choreografii i reżyserię odpowiada (LA)HORDE – kolektyw kreatywny założony przez Marine Brutti, Jonathana Debrouwer i Arthura Harel. Wspólnie tworzą prace choreograficzne, filmy, instalacje wideo i spektakle, które zawsze ewoluują wokół ciała w ruchu.
![e2990503b73a7257e2ca546889468ea50ba27832-b803a80](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/60/2024/10/e2990503b73a7257e2ca546889468ea50ba27832-b803a80.jpeg?quality=90&resize=700,500)
Współtwórcą klipu jest również operator André Chemetoff, który w swoim porftfolio ma między innymi teledyski artystów takich jak M.I.A, Rosalía, Frank Ocean i Justice oraz pracę przy serialu „Euphoria”.
![9b2c634dc3e6715f3532916b8913ee9dd1f6340d-75d0bd4](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/60/2024/10/9b2c634dc3e6715f3532916b8913ee9dd1f6340d-75d0bd4.jpeg?quality=90&resize=700,467)
„LOVE, ALWAYS” to także premiera najnowszego modelu it-bag, o którym już teraz marzą dziewczyny z branży. Chimo, bo to właśnie o tej torebce mowa, to niekonwencjonalne połączenie odważnej palety barw, zróżnicowanych materiałów i kontrastującego, metalicznego logo.
![69b33a9c5a7c079faa9098e8f84b9a31baaf4b7a-494421a](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/60/2024/10/69b33a9c5a7c079faa9098e8f84b9a31baaf4b7a-494421a.jpeg?quality=90&resize=700,467)
Co kochamy w tym projekcie najbardziej? Różnorodność! Model Chimo dostępny jest wersji ze skóry, materiału czy tkaniny laminowanej z nadrukiem w odcieniu jaskrawej zieleni i pomarańczy, w rozmiarach od małych do dużych. Słowem, ta torebka to wszystko, czego potrzebujemy do zbudowania silnie osadzonej w trendach eklektycznej stylizacji.
Asortyment z najnowszej świątecznej kampanii Bimba y Lola znajdziecie w butikach stacjonarnych w Złotych Tarasach oraz Galerii Mokotów w Warszawie.