Ten kolor zdominuje wybiegi i … kolekcje z sieciówek w 2018
No i palety beauty. Nie możemy się doczekać, by nałożyć ultra violet na usta!
- Redakcja
Ci, którzy nie byli zwolennikami zeszłorocznego zwycięzcy, czyli zielonego wpadającego w żółty albo celebrującego płynność płciową podwójnego króla 2016 roku w postaci millenial pink (w wersji Rose Quartz) i baby blue (Serenity), być może odnajdą się w najmodniejszym kolorze 2018 roku.
Prowokujący i pobudzający odcień fioletu - tak Pantone Colour Institute określa kolor, który zgodnie z raportami trendów kolorystycznych ogłosił na 2018 rok. Ultra Violet o oznaczeniu 18-3838 – bo to o ten kolor chodzi, według pracowników Pantone sygnalizuje oryginalność, indywidualizm, wyjątkowość i otwarty umysł, a osoby go noszące postrzegane są jako kreatywne i wybiegające w przyszłość.
Choć Ultra Violet ma dopiero zdominować modę, design i inne twórcze dziedziny, tak naprawdę nie jest nowością na wybiegach. W mijającym roku sięgnęli po niego m.in. Demna Gvasalia w projektach dla Balenciagi, Alessandro Michele i Carolina Herrera w letnich kolekcjach. Jesteście gotowi na ten kolor w większych ilościach? Bezkompromisowy i niesłusznie uznany za trudny do noszenia (zaraz po wybiegach w mnogości opanuje kolekcje z sieciówek), nas przekonuje najbardziej w formie plamy na powiece albo na ustach. A wy, podejmiecie to wyzwanie?
1 z 4
Fiolet w odcieniu Ultra Violet to częsty element stylizacji streetfashion
2 z 4
Z wszystkich odcieni fioletu ultra violet jest wybierany stosunkowo rzadko
3 z 4
O fiolecie mówi się, że jest trudny do ogrania, dlatego jego miłośniczki często stawiają na total look
4 z 4
Zgodnie z badaniami ma działanie kojące i wyciszające