Reklama

Warsztaty kulinarne Glamour x Guess z influencerkami

24 listopada (środa) upłynął nam na gotowaniu. I to w najlepszym towarzystwie! To właśnie wtedy odbyły się bowiem warsztaty kulinarne w nurcie zero waste, zorganizowane przez magazyn „Glamour” oraz markę Guess – partnera naszego Eco Plebiscytu, w których udział wzięły topowe polskie influencerki i gwiazdy.

Reklama

Specjalne białe fartuszki z zielonym logo Guess założyły: Marta Wierzbicka, Gabi Drzewiecka, Anna Markowska, Julia Pośnik, Justyna Żak, Paulina Będźmirowska (Modna Mama), Blanka Stajkow i Ania Dec, które gotowania w duchu eko uczyły się pod okiem specjalistki w temacie – znanej z telewizji Jagny Niedzielskiej, Kobiety Roku Glamour i jurorki Eco Plebiscytu. Dziewczyny, wspólnie z redaktor naczelną „Glamour” Kasią Dąbrowską i przedstawicielkami marki Guess, przygotowały zakwas z buraka, który okazał się być... bardzo instagramowy. Influencerki nie mogły się powstrzymać, by nie zrobić mu zdjęć i udostępnić w social mediach. I słusznie!

Podczas warsztatów Glamour i Guess czas upłynął nie tylko na gotowaniu, ale i jedzeniu, bo zdrowych wegańskich pyszności nie zabrakło. Było sporo śmiechu, trochę plotek i rozmów o zrównoważonej modzie. Tym bardziej, że w restauracji Sen nad Wisłą, gdzie odbywało się wydarzenie, można było obejrzeć najnowszą kolekcję Guess Eco uszytą z tkanin przyjaznych środowisku. Były więc jeansy z recyklingu, bluzy z organicznej bawełny a także bluzki z przetworzonych butelek PET. Prawdziwa uczta dla oka ekofashionistek! Nie wierzycie? By się przekonać, zajrzyjcie do naszej galerii, gdzie czekają na was zdjęcia z wydarzenia. Było pysznie!

Poznajcie markę, która dzięki innowacyjnym i mocno osadzonym w trendach projektom stała się liderem etycznej mody

Zmiany w środowisku naturalnym postępują w tempie, którego nie możemy dłużej ignorować. Jak się jednak okazuje, dzięki przemyślanym działaniom globalnych marek, ochrona przyrody może iść w parze z modą, nawet tę silnie korespondującą z nowościami pojawiającymi się na wybiegach światowych projektantów. Jedną z tych marek jest GUESS, czyli rodzinna firma, która postawiła na etyczną działalność, redukcje gazów cieplarnianych i inkluzywność społeczną.
Jeansy Guess
fot. materiały prasowe Guess
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama