Reklama

Razem stworzyliśmy ogromną choinkę LEGO!

Reklama

Główną atrakcją wydarzenia była budowa ogromnej choinki z klocków LEGO, która powstała dzięki zaangażowaniu najmłodszych uczestników i ich rodziców. Każdy młody budowniczy mógł dołożyć swój klocek do ogromnej konstrukcji, a także tworzyć dekoracje świąteczne – według przygotowanych instrukcji albo po swojemu, puszczając wodze fantazji. Finalny efekt zapierał dech w piersiach – sześciometrowa choinka pełna dekoracji stała się symbolem kreatywności, współpracy i magii świąt.

Świąteczne atrakcje dla całej rodziny

Odwiedzający Świąteczną Strefę Zabawy LEGO mieli okazję wziąć udział w wielu inspirujących aktywnościach. W strefach tematycznych dzieci tworzyły oryginalne ozdoby świąteczne – od bombek i gwiazdek po realistyczne renifery – za co nagradzano je dyplomami i specjalnymi upominkami. Dzięki wirtualnej grze miały okazję pomóc Mikołajowi w łapaniu prezentów, a w strefie listów do Mikołaja najmłodsi spisywali swoje świąteczne marzenia, a uczestnicy programu „LEGO Masters. Kierunek Polska” mieli szansę porozmawiać ze swoimi fanami. Każdy z gości mógł również zobaczyć na żywo puchar LEGO Masters, który już niebawem powędruje do zwycięzców najnowszej edycji.

LEGO
Mat. prasowe

Tysiące uczestników, tysiące uśmiechów

W trakcie trzech dni Pałac Kultury i Nauki odwiedziły tysiące rodzin. Wspólne budowanie, zabawa i spędzanie czasu w magicznej atmosferze Świątecznej Strefy Zabawy pozwoliły uczestnikom oderwać się od codzienności i poczuć ducha świąt. Według badania Play Well[1] Grupy LEGO, aż 96% dzieci uważa zabawę za kluczowy element swojego szczęścia, a 97% rodziców widzi w niej przestrzeń do nauki na błędach i wzmacniania relacji. Badanie LEGO pokazuje, że rodziny bawiące się razem są szczęśliwsze. W tym roku Świąteczna Strefa Zabawy LEGO pomogła w osiągnięciu tego celu!

Build to Give – pomaganie przez budowanie

Święta to również okazja do dzielenia się! W ramach corocznej inicjatywy "Build to Give" Grupa LEGO, która zachęca do dzielenia się supermocą zabawy z dziećmi, które tego potrzebują. Wystarczy zbudować serce z klocków LEGO i udostępnić je z hashtagiem #BuildToGive. Za każde serce zbudowane w sklepach LEGO, udostępnione w mediach społecznościowych lub w aplikacji LEGO Play, Grupa LEGO przekaże zestaw LEGO dziecku, które potrzebuje zabawy. W te święta inicjatywa wesprze dzieci w szpitalach, domach dziecka oraz w potrzebujących społecznościach. Od 2017 roku „Build to Give” dotarło już do ponad 9,1 miliona dzieci na całym świecie.

Mat. prasowe
Mat. prasowe

[1] Badanie LEGO® Play Well Study 2024 przeprowadzone przez firmę LEGO i Edelman DXI na koniec 2023 r. w Polsce, wśród 1000 rodziców dzieci w wieku 1-12 oraz 674 dzieci w wieku 5-12.

Reklama

Materiał promocyjny marki LEGO

Reklama
Reklama
Reklama