Reklama

Za nami największa akcja rabatowa w Polsce, czyli Szaleństwo Zakupów. W ramach jesiennej edycji projektu, w które zaangażowany był GLAMOUR, a także zaprzyjaźnione tytuły ELLE i ELLE Man, w wybranych sklepach stacjonarnych i online, a także w punktach gastronomicznych (i nie tylko!) od 24 do 27 września można było wykorzystać kupony rabatowe dostępne w magazynach, na Glamour.pl oraz specjalnej platformie szalenstwozakupow.pl. Była to wyjątkowa okazja wykorzystania zniżek nawet do -70%!

Reklama

Szaleństwo Zakupów to jednak nie tylko zniżki na zakupy, ale również moc atrakcji, jaka czekała na klientów centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie. Tam już od poniedziałku 21 września można było zacząć świętowanie tej popularnej akcji. Przed wejściem do centrum na odwiedzających czekała wyjątkowa wystawa – okładki magazynu ELLE, starszej siostry GLAMOUR. A na nich piękne i zdolne aktorki, co było nawiązaniem do innych zaplanowanych w ramach akcji Szaleństwo Zakupów wydarzeń.

Szaleństwo Zakupów jesień 2020 w Westfield Arkadia. Co się działo? Kino plenerowe i nie tylko!

Korzystając z ostatnich ciepłych dni września dla funów kinematografii i mody czekało kino plenerowe, zlokalizowane na terenie zielonym przed wejściem do Westfield Arkadia. Co znalazło się w repertuarze? Oczywiście tytuły, w których nie zabrakło mody. Widzowie mieli szansę obejrzeć poruszający dokument McQueen o jednym z najwybitniejszych projektantów, jakiego świat mody posiadał, czyli o nieżyjącym już Alexandrze McQueenie, fabułę o innej legendzie branży mody – Coco Chanel, czyli Coco before Chanel, Neon Demon z Elle Fanning w roli początkującej modelki, a także obraz Diana opowiadający historię księżnej Diany, niezmiennie pozostającej jedną z ikon stylu.

Wyjątkowy seans zorganizowano również w piątek 25 września. Wówczas swoją premierę miał film dokumentalny 25 lat ELLE, który zaprezentowała jego współautorka Marta Kowalska, redaktor prowadząca serwisu ELLE.pl (za montaż odpowiedzialny był Aleksander Ryżow). Opowiada on o tym, jak przez ostatnie ćwierćwicze zmieniało się to kultowe pismo. Seans odbył się w konwencji silent disco – tego w Westfield Arkadia jeszcze nie było! Oprócz tego Marta Kowalska miała okazję porozmawiać z przyjaciółmi ELLE oraz ekspertami w dziedzinie mody: Jacobem, Adą Fijał, Mają Sablewską czy dziennikarką Anną Puślecką.

Szaleństwo Zakupów w centrum handlowym Westfield Arkadia. Porady stylistów i szansa na zdjęcia rodem z magazynu!

W sobotę 26 września scenę w strefie Szaleństwa Zakupów przejęła Monika „Osa” Jurczyk, czyli popularna personal shopperka, która nie tylko doradza kobietom podczas zakupów, ale także pomaga im zaakceptować swoje ciało i po prostu polubić siebie. Jej wystąpienie w Westfield Arkadia dotyczyło 10 kroków do polubienia siebie. A jak wiadomo pod tym względem kluczowa jest także zawartość szafy i to, co na siebie zakładamy. Monika w trakcie swojego panelu podpowiadała, jak zbudować kapsułową garderobę oraz opowiedziała o najgorętszych trendach na sezon jesień-zima 2020/2021.

Sobota była także dniem niespodzianek dla wszystkich, którzy pojawili się w strefie Szaleństwa Zakupów z paragonami potwierdzającymi zakupy w centrum handlowym Westfield Arkadia, a także aktualnym numerem magazynu GLAMOUR. Po okazaniu tych niezbędnych dowodów, w ręce szczęśliwców trafiały upominki, w tym m.in. kosmetyki i biżuteria.

Reklama

Poza tym cały czas do dyspozycji gości Westfield Arkadia były inne atrakcje akcji Szaleństwo Zakupów, czyli okładka 3D magazynu ELLE, dzięki której można było poczuć się jak gwiazda i zrobić sobie okładkowe zdjęcie oraz prawdziwy hit w postaci tunelu ledowego. Odpowiednie ułożenie diod powodowało, że wykonane w nim zdjęcia i filmiki imitowały te z sesji okładkowych. Nic dziwnego więc, że ten element w Westfield Arkadia przyciągał prawdziwe tłumy. Do dyspozycji Klientów byli również styliści, którzy już od poniedziałku w specjalnie wyznaczonej strefie prezentowali trendy na jesień 2020/2021 i służyli radą dla wszystkich zainteresowanych.

Reklama
Reklama
Reklama