Reklama

Komu z nas nie marzy się powitanie wiosny w hiszpańskim klimacie? Bohaterowie kampanii — Ola, Zuza, Kuba i Michał mieli taką okazję w czasie kilkudniowego wyjazdu do Barcelony. Ubrania Outhorn towarzyszyły im podczas picia kawy, nieśpiesznych spacerów czy klimatycznych kolacji — a to wszystko w niewymuszonej, wiosennej atmosferze.

Reklama

Tłem sesji zdjęciowej jest Barcelona i jej niezwykła architektura. W tutejszych parkach, na ulicach czy w kawiarniach przedstawiono bluzy, spodnie czy t-shirty. Co najważniejsze, stylizacje są po prostu wygodne, pozwalające na swobodne odkrywanie miasta. Marka podkreśla, że kampania to historia wspólnego spędzania czasu i przede wszystkim — relacji.

Nowa kolekcja Outhorn mocno skupia się na grze kolorami: znajdziemy w niej zarówno stonowane, naturalne barwy, takie jak beż czy szarość, jak i energiczne, wyraziste odcienie: pomarańcz i zieleń. Nadruki i napisy kojarzą się z rozkwitającą na wiosnę naturą. Marka nawiązuje dzięki temu do zmieniających się pór roku, czyli wczesnej wiosny i początków lata.

Miłośniczki i miłośnicy klasyki na pewno docenią proste kroje t-shirtów i bluz, a fani lekkiej ekstrawagancji wybiorą na przykład modele w energetycznych kolorach czy te z widocznymi nadrukami. Najbardziej istotne są przecież swoboda i komfort.

Z materiałów przygotowanych w ramach kampanii bije witalność, brak skrępowania i głód nowych wrażeń — jeżeli szukacie podobnych odczuć tej wiosny, koniecznie sięgnijcie po tę energetyczną kolekcję!

Reklama

Ubrania i efekty sesji dostępne są na stronie www.outhorn.com.

Reklama
Reklama
Reklama